Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 3.0.0.6  - Youtube downloads in versie 3.0.0.6
Ik heb verschillende YouTube-video's geprobeerd te downloaden, en die slaagden allemaal zonder problemen. Als iemand me een voorbeeldlink kan geven die niet werkt, ga ik er nader onderzoek naar doen.
Antwoord
(12 September 2025, 20:32)Webmaster schreef: Ik heb verschillende YouTube-video's geprobeerd te downloaden, en die slaagden allemaal zonder problemen. Als iemand me een voorbeeldlink kan geven die niet werkt, ga ik er nader onderzoek naar doen.

Dank voor uw werk. 
Bij mij lukken video's in wmv formaat wel nog gewoon. 
Ik heb enkel problemen met het mp3 formaat, daar krijg ik geen enkele link gedownload.
Mvg,
Antwoord
Dank Swakiri, dat probleem had ik nog niet eerder waargenomen. Ik heb een voorlopige versie 3.0.0.7 gemaakt die het probleem moet verhelpen:
Installatie-versie
Portable-versie

Graag hoor ik of dit voor je werkt.
Antwoord
(13 September 2025, 1:13)Webmaster schreef: Dank Swakiri, dat probleem had ik nog niet eerder waargenomen. Ik heb een voorlopige versie 3.0.0.7 gemaakt die het probleem moet verhelpen:
Installatie-versie
Portable-versie

Graag hoor ik of dit voor je werkt.

Van harte bedankt, bij mij doet alles het terug  Dance
Antwoord
bij mij werkte die voorlopige versie 3.0.0.7 helaas slechts exact een dag...
nu wordt alles van youtube weer geweigerd...
iemand een idee waaraan dat ligt?

update: enkele keren opnieuw geïnstalleerd, en hij doet het plots weer...
alvast bedankt! (hopelijk blijft het constant)
update-update: nee, het werkt heel af en toe heel even
Antwoord
Heb hier hetzelfde probleem met versie 3.0.0.7 en de vorige 3.0.0.6

Een gedeelte van YT videos valt niet meer te downloaden ook niet in andere formaten of een ander resolutie.
Antwoord
Tear  Einde oefening denk ik.
Ik heb nog een paar dagen kunnen werken met de oude 3.0.0.5 maar ook dat is over.
Kortom 3.0.0.5 - 3.0.0.6 en 3.0.0.7 geen resultaat.
Vooral YT is knudde .
Antwoord
(24 September 2025, 11:14)Marty54 schreef: Tear  Einde oefening denk ik.
Ik heb nog een paar dagen kunnen werken met de oude 3.0.0.5 maar ook dat is over.
Kortom 3.0.0.5 - 3.0.0.6 en 3.0.0.7 geen resultaat.
Vooral YT is knudde .

Ik heb de volgende converter gezien als tijdelijke overbrugging:

https://v1.yt1s.biz/
Antwoord
(24 September 2025, 11:32)Greg82 schreef: Ik heb de volgende converter gezien als tijdelijke overbrugging:

https://v1.yt1s.biz/

Dank Greg82 snelle reactie , maar de meldingen op  de virusscanner e.d. schoten op tilt.
Had wel gevonden wat ik zocht maar is een risico converter .
Antwoord
Dank voor jullie geduld, YouTube heeft weer wijzingen doorgebracht waardoor de downloads mislukten.

Ik heb een nieuwe update doorgevoerd die het probleem moet verhelpen. Ik heb verschillende video's geprobeerd en allen werken; mocht je toch nog een video vinden die niet werkt, laat het me weten.

Zorg bij voorkeur dat je versie 3.0.0.7 gebruikt: https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/#download
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)