Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.8  - NPO: Balen
Ik weet nog zo net niet of dat wel opnames van tv zijn. Ik heb ook zoiets gedownload, en dat was beschikbaar in 4 verschillende resoluties. Bovendien was het wel heel precies "op maat geknipt".
Begin en einde waren volledig gelijk met zoals aangeboden door NPO start.
Zelfs de ondertitel, die ik van NPO start had liep zonder aanpassen volledig synchroon. Voor mijn idee waren het dus wel degelijk de NPO start bestanden maar dan zonder DRM.
(Het kan natuurlijk ook, dat het wel een eigen opname was maar gewoon heel netjes uitgevoerd)

Maar wat jij schrijft over een satellietontvanger is op zich wel een goed idee.
Ik zou dat voor mijzelf kunnen doen, en dan de ondertitels van NPO start er even op synchroniseren.
Wat voor ontvanger gebruik jij, en kun je de opgenomen bestanden direct op je computer overzetten? Ben ik wel benieuwd naar. Ik neem tenminste niet aan, dat je er een oude videorecorder op hebt hangen :-)
Antwoord
Ik heb niet alle berichten gelezen omtrent dit vervelende nieuws, maar vroeg me af of iemand weet of de betaalservice van NPO Start Plus nog wel de mogelijkheid bied om programma's op te slaan?
Antwoord
(15 March 2019, 18:36)Martin35 schreef: Ik heb niet alle berichten gelezen omtrent dit vervelende nieuws, maar vroeg me af of iemand weet of de betaalservice van NPO Start Plus nog wel de mogelijkheid bied om programma's op te slaan?

Helaas niet.   Is ook nooit zo geweest overigens.
Antwoord
(13 March 2019, 18:26)penthe schreef: Ik doet niet aan Telegram.

Penthe, ik weet dat we hier geen namen van programma's mogen noemen, maar zou je me een richting kunnen geven waar ik een programma zou kunnen vinden waarmee genoemd probleem toch weer mogelijk is? Ben gaarne bereid hiervoor te betalen.
Antwoord
(15 March 2019, 19:29)Arie schreef: Helaas niet.   Is ook nooit zo geweest overigens.

Nee, helaas - na enig onderzoek merk ik dit nu ook.
Erg vervelend dit. Gebruik nu een online tool om het scherm op te nemen, dat al eerder is genoemd in dit forum maar merk dat het beeld "hakkelig" blijft - welke settings ik ook probeer. Jammer, blijft wachten tot een goede vervanger.
Antwoord
(16 March 2019, 10:40)Martin35 schreef: Penthe, ik weet dat we hier geen namen van programma's mogen noemen, maar zou je me een richting kunnen geven waar ik een programma zou kunnen vinden waarmee genoemd probleem toch weer mogelijk is? Ben gaarne bereid hiervoor te betalen.

Op dit moment is er nog geen enkel programma betaald of niet wat van de NPO kan downloaden. Nederland is een klein land dus het heeft voor buitenlandse software schrijvers een lagere prioriteit. Als het zoals gewoonlijk gaat kan het nog maanden gaan duren voor er weer iets beschikbaar komt wat van de NPO kan downloaden, het ligt er maar net aan hoeveel men er in wil steken.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Kwam dit  https://www.onemorething.nl/2019/03/npo-...ownloaden/  tegen wel heel jammer maar goed zat er natuurlijk aan te komen. Ben bang dat downloaden niet meer mogelijk zal worden maar zeg nooit nooit.
Antwoord
Overal buiten Nederland wordt DRM content gewoon gedownload, als dat daar kan dan kan dat in Nederland ook. De vraag is eerder of de content van de NPO het allemaal waard is. Ik zelf kijk vrijwel niet naar de NPO tenzij er live voetbal is zoals morgen bijv.. En daarnaast heel soms het programma Ik Vertrek, ligt eraan in welk land het afspeelt. Voor de rest kijk ik nooit NPO. Als een programmeur interresse heeft in de NPO zal er best een oplossing gevonden gaan worden lijkt mij.
Antwoord
(20 March 2019, 23:48)penthe schreef: Overal buiten Nederland wordt DRM content gewoon gedownload, als dat daar kan dan kan dat in Nederland ook. De vraag is eerder of de content van de NPO het allemaal waard is. Ik zelf kijk vrijwel niet naar de NPO tenzij er live voetbal is zoals morgen bijv.. En daarnaast heel soms het programma Ik Vertrek, ligt eraan in welk land het afspeelt. Voor de rest kijk ik nooit NPO. Als een programmeur interresse heeft in de NPO zal er best een oplossing gevonden gaan worden lijkt mij.

Smaken verschillen. Ik kijk bijna alleen maar NPO. Daarnaast de BRT en BBC, welke ook niet meer op te nemen zijn. De commerciëlen kunnen mij gestolen worden.
Antwoord
(21 March 2019, 2:39)Jer Priessen schreef: Smaken verschillen. Ik kijk bijna alleen maar NPO. Daarnaast de BRT en BBC, welke ook niet meer op te nemen zijn. De commerciëlen kunnen mij gestolen worden.

Raar want de NPO brengt niet zoveel, de Engelse zenders zit wel eens wat bij maar die Engelse series vind je juist ook terug bij de Commerciele zenders van Nederland. Maar ga je gang zet vooral verbodsregels op je eigen leven ik zal je niet tegenhouden. Maar als je enkel naar links kijkt kun je over rechts niet meer praten dus daarom kijk ik gewoon naar het programma wat ik wil kijken ongeacht het op een commerciele zender is of niet. Je hebt een groot aanbod op de TV en dan gaat ik niet tegen mezelf zeggen dat ik al het commerciele aan tv zenders dan moet gaan boycotten terwijl daar best wel veel vermakelijke programmas te vinden zijn tussen de herhalingen door.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)