Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.8  - NPO: Balen
Ik ben bang dat het met iets anders te maken heeft. Men is gewoon te beroerd, te lui of te laks, om dat verschil te gaan maken.
Antwoord
Zo voel ik me nu gedwongen om Homeland af te gaan kijken voor het nieuwe seizoen begint, en zo loop ik wel meer achter met het kijken naar (gedownloade) series. Luizenmoeder kan nu ook niet meer. Ja, je kunt het dus blijkbaar afspelen en dan schermopname laten lopen, maar dan kan ik net zo goed direct gaan kijken.
Soof eerste seizoen moet ik ook nog bekijken, maar het afwachten of ik seizoen 2 nog helemaal kan gaan downloaden. Je had verwacht dat de commercielen eerder met die beveiliging aan zouden komen zetten dan de NPO
Antwoord
(10 March 2019, 22:53)Arie schreef: Maar wat ik niet begrijp is dat jij schrijft dat je bij het kijken via de site geen ondertitels hebt.
Die kun je toch aanzetten?   Ik bedoel via de tv via ondemand (interactieve tv) daar zitten geen ondertitels. via site wel dat klopt.
Antwoord
Een aantal ontevreden gebruikers zijn een gratis groep begonnen om toch nog wat te redden.
https://t.me/(?)
Antwoord
Ik doet niet aan Telegram.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
KIJK lijkt nu ook niet meer te downloaden. Of ligt het aan mij?
Antwoord
Onlangs had ik gevraagd waarom Frans Bauer in China aflevering 8 - die niet met UG te downloaden valt - toch via een nieuwsgroep te downloaden valt, ondanks DRM. Hoe kan dat dan? Evt. PM met uitleg is welkom? Aangezien eerdere berichten hierover gewoonweg verwijderd werden.
Antwoord
(14 March 2019, 16:30)Loner schreef: Onlangs had ik gevraagd waarom Frans Bauer in China aflevering 8 - die niet met UG te downloaden valt - toch via een nieuwsgroep te downloaden valt, ondanks DRM. Hoe kan dat dan? Evt. PM met uitleg is welkom? Aangezien eerdere berichten hierover gewoonweg verwijderd werden.

Gewoon een opname van de TV in de nieuwsgroep gezet niets bijzonders aan.
Antwoord
(14 March 2019, 17:06)penthe schreef: Gewoon een opname van de TV in de nieuwsgroep gezet niets bijzonders aan.

Bedankt voor de reactie.

Dat zou inderdaad kunnen.
Ik dacht dat het niet mogelijk was om van die digitale recorders te kopiëren, vandaar ook mijn vraag, maar blijkbaar is dat dus wel mogelijk. Wellicht een interessante optie i.p.v. online, mocht downloaden echt onmogelijk worden gemaakt.
Antwoord
Ik kan met mijn satelliet ontvanger gewoon opnemen van de Nederlandse zenders en de opnames bewerken met de computer. Misschien dat het niet mogelijk is met bepaalde apparatuur dat zou best kunnen als je bijv. gesloten ontvangers gebruikt.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)