Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - NPO: Geoblock ondanks VPN?
Als je de proxyinstellingen in GemistDownloader niet hebt aangepast, gaan die via Internet Explorer. Kun je via Internet Explorer de video gewoon bekijken?
Antwoord
(11 April 2018, 22:40)Webmaster schreef: Als je de proxyinstellingen in GemistDownloader niet hebt aangepast, gaan die via Internet Explorer. Kun je via Internet Explorer de video gewoon bekijken?

Ik moest heel Internet Explorer opzoeken want heb hem al jaren niet meer gebruikt. Ja in Internet Explorer kan ik met de VPN ingeschakelt gewoon het programma "De Gevaarlijkste Wegen Van De Wereld" bekijken. Echter als je wilt downloaden geeft GemistDownloader de melding dat er rechten op de video zijn en dat die daardoor niet te downloaden is. Dat klopt dus niet met een Nederlands IP zou ik het gewoon moeten kunnen downloaden.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Dat is vreemd, aangezien er op dat gebied niets is veranderd in GemistDownloader 2.9.0.6 (het gebruikt, net als in voorgaande versies, de instellingen van Internet Explorer). Ik zal het verder onderzoeken.
Antwoord
GemistDownloader 2.9.0.5 geeft ook de zelfde melding, en volgens mij was dit voorheen niet het geval. De melding verscheen na de release van 2.9.0.6. Bedankt voor het snelle antwoord!
Antwoord
Ik heb zojuist een kleine wijziging doorgevoerd, doet het probleem zich nog voor?
Antwoord
(16 April 2018, 21:59)Webmaster schreef: Ik heb zojuist een kleine wijziging doorgevoerd, doet het probleem zich nog voor?

Ik heb deze geprobeerd:
https://www.npo.nl/de-gevaarlijkste-wege..._101378291

Ik krijg zowel met de VPN aan (ik zit in het buitenland) als met de VPN uit de melding over rechtenbeperking en geografische locatie. Het lukt dus niet.

Ik vraag me af of er eigenlijk iemand anders is die dat programma op het moment wel kan downloaden met GemistDownloader. Of is het iets bij penthe en mij?
Antwoord
Nee het lijkt algemeen hier lukt het ook niet met of zonder VPN rechten probleem. Dit zou niet mogen gebeuren.
Antwoord
Ik geloof niet dat dit veel prioriteit heeft, wat me doet vermoeden dat niet iedereen dit probleem met de NPO heeft.
Antwoord
(26 April 2018, 2:33)Expat schreef: Ik geloof niet dat dit veel prioriteit heeft, wat me doet vermoeden dat niet iedereen dit probleem met de NPO heeft.

Alleen iedereen buiten Nederland heeft dit probleem, dat zijn waarschijnlijk de meesten of zeker de helft. Misschien kan de webmaster dit niet zo snel oplossen, maar vervelend is het wel. Gewoon afwachten het wordt denk ik toch wel opgelost.
Antwoord
Ik ben nog steeds op zoek naar een oorzaak, aangezien er niets veranderd zou moeten zijn ten opzichte van de vorige versie. Behalve in dit topic heb ik geen andere meldingen gehad.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)