Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - NPO: Geoblock ondanks VPN?
sind ik de laatste versie geinstalleerd (2.9.0.6.) heb weet ik niet of er niet iets fout zit - in m'n normale CHrome kann ik uitzending gemist starten en daar de laatste uitzending van Banking Distrikt aflevering 3 ook bekijken maar downloaden gaat niet. Daar komt bij de Gemistdownloader: Rechtenbeperking.
Hier een screenshot - heb de afl. 3 - 19 sec laten lopen .
Heeft dit met de beta versie te maken misschien? Thanks admin! jouw hulp is altijd to the point goed! bedankt.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Bevind je je in het buitenland? Zo ja, gebruik je een plugin in Chrome om je locatie te veranderen (VPN)?
Antwoord
(03 April 2018, 20:02)Webmaster schreef: Bevind je je in het buitenland? Zo ja, gebruik je een plugin in Chrome om je locatie te veranderen (VPN)?

Hi Webmaster, ja ik bevindt me in het buitenland, maar gebruik geen VPN of plugin - daarom was ik ook zo verrast dat het normaal liep in chrome via uitzendinggemist maar ik hem niet kon downloaden dmv gemistdownloader.
Antwoord
Ben je misschien ingelogd op de NPO website?
Antwoord
(04 April 2018, 12:36)Webmaster schreef: Ben je misschien ingelogd op de NPO website?

nee, ben ik niet. Vindt dit vreemd, want Mozilla of chrome spelen de film zonder problemen maar de (?) vindt dat er een geoblock op zit.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
(04 April 2018, 13:22)Garthster schreef: nee, ben ik niet. Vindt dit vreemd, want Mozilla of chrome spelen de film zonder problemen maar een andere tool vindt dat er een geoblock op zit.

Het is inderdaad Gemistdownloader die niet download op elke andere manier die ik hier aanwezig heb download het programma wel zonder VPN en zonder problemen. Kijken gaat inderdaad ook probleemloos zonder VPN.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(04 April 2018, 23:00)penthe schreef: Het is inderdaad Gemistdownloader die niet download op elke andere manier die ik hier aanwezig heb download het programma wel zonder VPN en zonder problemen. Kijken gaat inderdaad ook probleemloos zonder VPN.

Hier ook. Bijvoorbeeld dit programma:
https://www.npo.nl/de-gevaarlijkste-wege..._101386182

Ik kan het met Firefox afspelen via de VPN. Maar ik kan het met GemistDownloader niet downloaden via de VPN. Die denkt dat er een geoblock op zit, wat niet zo is, tenminste niet via de VPN.
Antwoord
(09 April 2018, 10:18)Expat schreef: Hier ook. Bijvoorbeeld dit programma:
https://www.npo.nl/de-gevaarlijkste-wege..._101386182

Ik kan het met Firefox afspelen via de VPN. Maar ik kan het met GemistDownloader niet downloaden via de VPN. Die denkt dat er een geoblock op zit, wat niet zo is, tenminste niet via de VPN.

Ik kan dat even niet uitproberen, want als ik nu mijn VPN aanzet verbreken al mijn lopende verbindingen. Ik zal het later op de dag ook een keer proberen het programma met de VPN te downloaden. Maar als een programma via de VPN te bekijken is dan moet je die ook gewoon kunnen downloaden.
Antwoord
Ik heb het programma geprobeerd te downloaden en krijg een rechten melding, de fout ligt bij GemistDownloader aangezien andere programmas het wel gewoon downloaden met de VPN ingeschakeld.
Antwoord
(09 April 2018, 16:13)penthe schreef: Ik heb het programma geprobeerd te downloaden en krijg een rechten melding, de fout ligt bij GemistDownloader aangezien andere programmas het wel gewoon downloaden met de VPN ingeschakeld.

Klopt.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)