03 June 2023, 19:08
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03 June 2023, 19:34 door BugSplatter.)
idd, op de site van Videoland(! check ook https://help.rtlxl.nl/hc/nl/articles/111...-TV-Gemist !):
----------
Hoe kan ik me aanmelden voor TV Gemist?
Met TV Gemist kan je onze RTL-programma’s tot 7 dagen terugkijken, zonder betaald abonnement.
1. Via onze website kun je je aanmelden voor TV Gemist.
2. Kies bij de pakketten voor ‘Alleen terugkijken’.
3. Meld je aan of log in met je bestaande RTL-account.
4. Gelukt! Vanaf nu kun je genieten van onze programma’s.
Wil je toch het volledige aanbod series, films en programma’s zien of RTL-programma’s vooruitkijken, live en onbeperkt terugkijken bij Videoland, dan kun je kiezen uit één van onze betaalde abonnementen.
----------
Wat is het verschil tussen TV Gemist en een betaald Videoland-abonnement?
Met TV Gemist kun je RTL-programma’s tot 7 dagen terugkijken, zonder betaald abonnement, mét advertenties. Met een betaald abonnement heb je toegang tot het volledige aanbod series, films, programma’s en livestreams van Videoland en kun je RTL-programma’s vooruit, live én onbeperkt terugkijken.
Wil je het volledige aanbod series, films en programma’s zien of RTL-programma’s vooruitkijken, live en onbeperkt terugkijken bij Videoland, dan kun je kiezen uit één van onze betaalde abonnementen.
----------
Hoe kan ik me aanmelden voor TV Gemist?
Met TV Gemist kan je onze RTL-programma’s tot 7 dagen terugkijken, zonder betaald abonnement.
1. Via onze website kun je je aanmelden voor TV Gemist.
2. Kies bij de pakketten voor ‘Alleen terugkijken’.
3. Meld je aan of log in met je bestaande RTL-account.
4. Gelukt! Vanaf nu kun je genieten van onze programma’s.
Wil je toch het volledige aanbod series, films en programma’s zien of RTL-programma’s vooruitkijken, live en onbeperkt terugkijken bij Videoland, dan kun je kiezen uit één van onze betaalde abonnementen.
----------
Wat is het verschil tussen TV Gemist en een betaald Videoland-abonnement?
Met TV Gemist kun je RTL-programma’s tot 7 dagen terugkijken, zonder betaald abonnement, mét advertenties. Met een betaald abonnement heb je toegang tot het volledige aanbod series, films, programma’s en livestreams van Videoland en kun je RTL-programma’s vooruit, live én onbeperkt terugkijken.
Wil je het volledige aanbod series, films en programma’s zien of RTL-programma’s vooruitkijken, live en onbeperkt terugkijken bij Videoland, dan kun je kiezen uit één van onze betaalde abonnementen.