Helpdeskweb.nl Forum
v3.0.0.3 Einde RTL XL? - Afdrukversie

+- Helpdeskweb.nl Forum (https://www.helpdeskweb.nl/forum)
+-- Forum: GemistDownloader v2.x en v3.x (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=38)
+--- Forum: GemistDownloader (https://www.helpdeskweb.nl/forum/forumdisplay.php?fid=39)
+--- Topic: v3.0.0.3 Einde RTL XL? (/showthread.php?tid=3237)

Pagina's: 1 2 3

Einde RTL XL? - appie - 19 May 2023

Het ziet er naar uit dat RTL bezig is om haar uitzendingen te verplaatsen naar Videoland. Er is niets meer te downloaden van de RTLXL site. Hopelijk dat hier een oplossing voor komt.

RE: Einde RTL XL? - BugSplatter - 19 May 2023

Het is vervelend, maar dit is volgens mij gewoon een storing, zoals ze wel eens vaker hebben gehad. Het lijkt erop dat ze er nu mee bezig zijn, bijv. 17-5 zie ik allemaal uitzendingen staan die er eerst niet(of op de verkeerde dag) stonden. Helaas 'De Slechtste Chauffeur Van Nederland' nog niet :( Gelukkig staat deze wel op Videoland Smilie

Owww, ik zie net dat deze inmiddels ook is geplaatst op 17-5 Smilie

RE: Einde RTL XL? - penthe - 23 May 2023

Dit stond vorig jaar al in het nieuws: https://www.androidplanet.nl/nieuws/rtl-xl-videoland/

RTL XL gaat verdwijnen.

RE: Einde RTL XL? - BugSplatter - 23 May 2023

Klopt... ik had eigenlijk verwacht dat RTL XL al gestopt zou zijn. Nu hoop ik zelfs dat het (verdwijnen) helemaal niet meer doorgaat(net als die fusie tussen RTL&Talpa), maar dat is misschien hopen tegen beter weten in. De tijd zal het leren. Na wat wikken en wegen ben ik toch ingegaan op het speciale aanbod van RTL XL om een jaar voor weinig geld Videoland te nemen om het ff uit te proberen. Ik ben niet ontevreden, maar als Videoland niet een apart gedeelte gaat maken voor de "gemiste" programma's/dag, dan zou ik wel extra hard balen wanneer RTL XL stopt. Het is geen doen om elke dag zelf de tv-gids uit te pluizen om vervolgens elk programma apart op te zoeken.

RE: Einde RTL XL? - penthe - 25 May 2023

(23 May 2023, 15:53)BugSplatter schreef: Klopt... ik had eigenlijk verwacht dat RTL XL al gestopt zou zijn. Nu hoop ik zelfs dat het (verdwijnen) helemaal niet meer doorgaat(net als die fusie tussen RTL&Talpa), maar dat is misschien hopen tegen beter weten in. De tijd zal het leren. Na wat wikken en wegen ben ik toch ingegaan op het speciale aanbod van RTL XL om een jaar voor weinig geld Videoland te nemen om het ff uit te proberen. Ik ben niet ontevreden, maar als Videoland niet een apart gedeelte gaat maken voor de "gemiste" programma's/dag, dan zou ik wel extra hard balen wanneer RTL XL stopt. Het is geen doen om elke dag zelf de tv-gids uit te pluizen om vervolgens elk programma apart op te zoeken.

Ik weet niet wat Videoland kost maar als je NLZiet neemt kun je ook gemiste RTL programmas zonder reclames blijven terug kijken maar ook die van SBS en NPO. En daar ook makkelijk om gemiste uitzendingen te zien en te kijken.

RE: Einde RTL XL? - BugSplatter - 26 May 2023

Dank voor de tip, maar ik ben best blij met het aandbod wat exclusief op Videoland te zien is, dus ik blijf dat sowieso houden. Het goedkoopste abonnement is nog wel te betalen en van reclames heb ik geen last(A****** P***) Smilie Zolang dat zo is, betekent dat voor mij persoonlijk dat ik niet ook NLZiet erbij ga nemen. Dan maar alles opzoeken steeds, maar eigenlijk ga ik er vanuit dat wanneer RTL XL zou stoppen, ze dan wel iets op site van Videoland gaan maken, zodat je fatsoenlijk je dagelijkse programma's kunt vinden & bekijken.

Neemt niet weg dat voor iemand anders NLZiet misschien een goed idee is, zeker wanneer RTL XL gaat stoppen.

RE: Einde RTL XL? - FrankGemist - 03 June 2023

(26 May 2023, 1:15)BugSplatter schreef: Dank voor de tip, maar ik ben best blij met het aandbod wat exclusief op Videoland te zien is, dus ik blijf dat sowieso houden. Het goedkoopste abonnement is nog wel te betalen en van reclames heb ik geen last(A****** P***) Smilie Zolang dat zo is, betekent dat voor mij persoonlijk dat ik niet ook NLZiet erbij ga nemen. Dan maar alles opzoeken steeds, maar eigenlijk ga ik er vanuit dat wanneer RTL XL zou stoppen, ze dan wel iets op site van Videoland gaan maken, zodat je fatsoenlijk je dagelijkse programma's kunt vinden & bekijken.

Neemt niet weg dat voor iemand anders NLZiet misschien een goed idee is, zeker wanneer RTL XL gaat stoppen.

Dit staat in de popup van RTL.
RTL XL stopt binnenkort
L
Niet getreurd. Je kijkt je favoriete RTL-programma’s tot 7 dagen terug via TV Gemist bij Videoland. Je hoeft hier niets voor te doen. Zodra jij gebruik kunt maken van TV Gemist, zie je hierover een bericht op RTL XL als je inlogt. Je kunt dan gelijk naar Videoland gaan, inloggen met je RTL XL account en RTL-programma’s terugkijken.

komt waarschijnlijk dan ook een  Zonder betaald abonnement

Nu RTL xl dus gaat stoppen blijft er weinig over om te downloaden.

NPO, KIJK en nu dan RTLxl.

Komt er dan straks een functie om met het gratis te bekijken van videoland programma's gemist te downloaden

RE: Einde RTL XL? - BugSplatter - 03 June 2023

Ik heb de popup nu ook gezien... hopelijk is er ooit weer te downloaden vanaf die gratis variant op Videoland. Maar jammer dat RTL XL gaat stoppen. En het is een goede reclame geweest om mensen Videoland (betaald, maar met korting) te laten uitproberen... en nu zeggen dat je straks gewoon gratis kan blijven kijken, maarja dan zijn mensen ook al gewend aan het andere aanbod.

(03 June 2023, 8:13)Denk dat je BugSplatter schreef: Ik heb de popup nu ook gezien... hopelijk is er ooit weer te downloaden vanaf die gratis variant op Videoland. Maar jammer dat RTL XL gaat stoppen. En het is een goede reclame geweest om mensen Videoland (betaald, maar met korting) te laten uitproberen... en nu zeggen dat je straks gewoon gratis kan blijven kijken, maarja dan zijn mensen ook al gewend aan het andere aanbod.

Ik denk dat je bij de gratis variant alleen kan terug kijken.
Met het betaalde abonnement kun je veel verder terug kijken en vaak ook vooruit.

Betaal op het moment 99 cent per maand en heb toch al aardig wat kunnen kijken, ook wat niet op Rtl is geweest.