Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.8  - NPO: Balen
(10 June 2019, 2:12)Ben schreef: Zo jammer dat het prachtige memoriam programma van vrijdag m.b.t. overlijden van Martine Bijl niet is te downloaden. Het zijn juist deze programma's waarmee je ouderen in een verpleeghuis veel plezier mee doet. Als ik er op bezoek ga dan neem ik een usb stick mee en draai dan de nostalgische programma's af.
Maar het lijkt er niet op dat er nog een oplossing gaat komen, althans niet vanuit de NPO

Geheel mee eens. Dit had ook mijn archief ingegaan. Helaas, het is niet anders. We kunnen niets meer op DVD opnemen en we kunnen niets meer downloaden.
Antwoord
Jinek wordt sinds kort als podcast aangeboden, helaas niet als vodcast maar toch......
Antwoord
Voor diegenen die satelliet ontvangst hebben is er niet zo'n groot probleem je kan gewoon de opnames overzetten naar bijvoorbeeld een telefoon en dan met een app afspelen.
Antwoord
Een 192kbps bestand voor spraak. Toch nog 80Mb per dag uit je bundel.
Het blijven sukkels.
Antwoord
Hij ziet nu wel de link en zet hem erin maar word toch rood en kan niet downloaden.
Ik blij dat weer van npo binnen gehaald kan worden maar dus toch niet.
Hoe weet je nu wat wel en wat niet van npo gedownload kan?
Antwoord
Inmiddels zijn verschillende programma's weer te downloaden, waaronder De Wereld Draait Door, en verschillende 'oude' uitzendingen. Er is desalniettemin nog een grote groep uitzendingen die beveiligd zijn. Deze uitzendingen worden wel 'herkend' door GemistDownloader, maar zodra de download wordt gestart mislukken ze vrijwel direct.

Er wordt gewerkt aan een manier om dit eerder zichtbaar te maken.
Antwoord
(28 November 2019, 6:27)Webmaster schreef: Inmiddels zijn verschillende programma's weer te downloaden, waaronder De Wereld Draait Door, en verschillende 'oude' uitzendingen. Er is desalniettemin nog een grote groep uitzendingen die beveiligd zijn. Deze uitzendingen worden wel 'herkend' door GemistDownloader, maar zodra de download wordt gestart mislukken ze vrijwel direct.

Er wordt gewerkt aan een manier om dit eerder zichtbaar te maken.

toppie
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)