Welkom gast! Registreren
KIJK: Uitzending ophalen mislukt
(17 January 2019, 10:07)sandrahenk schreef: Steeds problemen met Kijk.nl, afgelopen dinsdag kon ik ineens weer een programma downloaden, maar gisteren was het weer over. Contact met hen gehad dat ik geen programma's meer kon downloaden en als antwoord krijg ik dat GemistDownloader illegaal is en dat ik dan maar een betaald programma moet gebruiken om te streamen, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil een programma gewoon kunnen terugkijken wanneer het mij uitkomt. Zijn er nog meer mensen die dit probleem ervaren?

Je kunt natuurlijk zelf al raden dat een bedrijf als kijk.nl helemaal niet wil dat je de programmas download want daarmee lopen ze reclame inkomsten mis. De bedoeling is dat je online kijkt en verplicht naar de reclames moet kijken.

Problemen met gemistdownloader leg je daarom voor aan de programmeur van het programma hier op het forum. Hij is de enige die een eventueel probleem kan oplossen en dat doet hij normaal gesproken best wel snel.
Met vriendelijke groet, penthe
(17 January 2019, 20:24)penthe schreef: Je kunt natuurlijk zelf al raden dat een bedrijf als kijk.nl helemaal niet wil dat je de programmas download want daarmee lopen ze reclame inkomsten mis. De bedoeling is dat je online kijkt en verplicht naar de reclames moet kijken.

Problemen met gemistdownloader leg je daarom voor aan de programmeur van het programma hier op het forum. Hij is de enige die een eventueel probleem kan oplossen en dat doet hij normaal gesproken best wel snel.
Heb eerst op dit forum gekeken waaruit bleek dat dit vaker voorkomt. En daarna dus de vraag aan Kijk.nl gesteld
'Steenrijk, straatarm' is beveiligd met DRM en zijn dus niet te downloaden. Uitzendingen met DRM worden nu duidelijker aangegeven in GemistDownloader.
Zo probeer ik al een paar keer " lachen om home videos " binnen te krijgen maar de via de downloader komt er niks binnen, blijft hangen op 0%. Kan dat ook te maken hebben met " het " probleem?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)