Welkom gast! Registreren
KIJK: Uitzending ophalen mislukt
sedert enkele dagen krijg ik van de uitzendingen in kijk - je ziet meer een melding dat de server ze weigert.
Iemand een oplossing hiervoor?
Kun je de uitzendingen wel in je browser bekijken?
neen, na reclame stopt alles.
Eventjes terug, lan iemand mij helpen, of heedt iederen dit.
(04 January 2019, 9:40)wilwi schreef: Eventjes terug, lan iemand mij helpen, of heedt iederen dit.

Ja hier ook niet meer , soms wel een mp4 , die met tekst editor te openen is

Server Error
404 - File or directory not found.

The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Ik heb afgelopen tijd ook problemen met kijk.nl, ik krijg steeds de boodschap dat op deze pagina geen video is gevonden !!
Is hier iets aan te doen ?? of heeft kijk.nl dusdanige maatregelen genomen dat downloaden niet meer lukt ik kan nl wel gewoon de programma's bekijken alleen wanneer ingevoerd op een andere tool geeft hij aan op deze pagina geen video gevonden
Hallo, weten jullie misschien of SBS6 wat veranderd heeft want het is onmogelijk enig programma van hun te downloaden via jullie gemistdownloader. Eerst helemaal geen probleem, maar de een na de ander programma lukt niet meer. Gaarne advies. Dank U Confused
Het probleem zou nu verholpen moeten zijn.
Heb het net eventjes geprobeerd en het werkt weer, heel hartelijk dank !!!!
Steeds problemen met Kijk.nl, afgelopen dinsdag kon ik ineens weer een programma downloaden, maar gisteren was het weer over. Contact met hen gehad dat ik geen programma's meer kon downloaden en als antwoord krijg ik dat GemistDownloader illegaal is en dat ik dan maar een betaald programma moet gebruiken om te streamen, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil een programma gewoon kunnen terugkijken wanneer het mij uitkomt. Zijn er nog meer mensen die dit probleem ervaren?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)