Welkom gast! Registreren
Downloaden van RTL XL Gemist
(19 April 2014, 14:11)Webmaster schreef: En ik heb meteen al goed nieuws: het zou voor iedereen weer mogelijk moeten zijn de uitzendingen van RTL binnen te halen Smilie Je hoeft hiervoor verder niets te updaten of te veranderen.
Laat het hier weten als je nog steeds problemen hebt.

Alles weer in orde hier in Frankrijk.
Bedankt webmaster. Worship
Antwoord
Bij mij helaas nog niet, ondanks wat jullie de afgelopen dagen beweren, ik krijg hier in België: alleen maar : DOWNLOAD MISLUKT, geen enkele verandering te zien. Ik hoop dat je er iets kan aan veranderen webmaster!
Antwoord
Vanmorgen was gemist downloader traag zoals ik eerder vandaag al aangaf. Nu geeft hij direct aan 'download mislukt' en kan ik niks meer downloaden. Nieuwe versie gedownload en hetzelfde resultaat.
Antwoord
Suus1985, fc687707, kunnen jullie een logboek maken en die naar info at helpdeskweb.nl sturen?
Antwoord
Inmiddels niet meer nodig; als het goed is, is dat probleem ook verholpen.
Antwoord
Gemistdownloader werkt bij mij weer. En ook weer de snelheid die ik gewend ben. Bedankt webmaster voor de moeite!
Antwoord
Ok, alles werkt weer! Helemaal top, ga door zo, je maakt een hoop mensen blij met deze software.
Antwoord
het werkt weer! super mensen! hartelijk dank!
Antwoord
Het is nu te downloaden. Dank u.
Antwoord
So happy. Mijn internet'snelheid' is hier te traag, dus om gtst te kijken moet ik het eerst wel downloaden. Ook namens mijn vrouw bedankt!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)