![]() De preview periode van het abonnement is verlopen. • Kenmerken Programma: Ziggo Digitale Televisie Foutmelding: E19 Symptomen: Geen omschrijving. Mogelijk heeft u nog niet uw smartcard geactiveerd en uw abonnementskeuze gemaakt. Activeer uw smartcard alsnog. Dit kan op één van de volgende manieren: - Activeer uw smartcard online via www.ziggo.nl/smartcard. - Activeer telefonisch via 0900 - 0730 (lokaal tarief) en geef aan onze medewerker het smartcardnummer en uw abonnementskeuze door. - Vul uw abonnementskeuze in op de bijgevoegde activatiekaart, plak de sticker van uw smartcard op en stuur deze terug naar Ziggo. Heeft u uw abonnementskeuze al doorgegeven en naar het gewenste pakket gekeken maar treft u toch een E19-melding aan, dan is het mogelijk dat uw smartcard de toegewezen rechten heeft gemist op het moment dat de ontvanger langdurig uitstond. Zet in dat geval de ontvanger aan (bijvoorbeeld op Nederland 2) en plaats de smartcard juist in de digitale ontvanger. Neem contact op met de Klantenservice wanneer de E19-melding na 45 minuten nog niet is verdwenen. • Wat als het bovenstaande niet werkt? Optie 1: Stel een vraag op ons forum. Optie 2: Neem contact op met Ziggo! Optie 3: Zoek op internet naar oplossingen. Google it. |