Ik krijg een foutmelding bij Ziggo digitale tv
• Wat is het (mogelijke) probleem?
De preview periode van het abonnement is verlopen.

• Kenmerken
Programma: Ziggo Digitale Televisie
Foutmelding: E19
Symptomen: Geen omschrijving.


• Hoe zou ik het op kunnen lossen?
Mogelijk heeft u nog niet uw smartcard geactiveerd en uw abonnementskeuze
gemaakt. Activeer uw smartcard alsnog. Dit kan op één van de volgende manieren:
- Activeer uw smartcard online via www.ziggo.nl/smartcard.
- Activeer telefonisch via 0900 - 0730 (lokaal tarief) en geef aan onze medewerker het smartcardnummer en uw abonnementskeuze door.
- Vul uw abonnementskeuze in op de bijgevoegde activatiekaart, plak de sticker van uw smartcard op en stuur deze terug naar Ziggo.
Heeft u uw abonnementskeuze al doorgegeven en naar het gewenste pakket gekeken maar treft u toch een E19-melding aan, dan is het mogelijk dat uw smartcard de toegewezen rechten heeft gemist op het moment dat de ontvanger langdurig uitstond. Zet in dat geval de ontvanger aan (bijvoorbeeld op Nederland 2) en plaats de smartcard juist in de digitale ontvanger. Neem contact op met de Klantenservice wanneer de E19-melding na 45 minuten nog niet is verdwenen.

• Wat als het bovenstaande niet werkt?
Optie 1: Stel een vraag op ons forum.
Optie 2: Neem contact op met Ziggo!
Optie 3: Zoek op internet naar oplossingen. Google it.