Ik krijg een foutmelding bij Ziggo digitale tv
• Wat is het (mogelijke) probleem?
De melding E10 geeft aan dat het apparaat door onbekende oorzaak niet juist functioneert.


• Kenmerken
Programma: Ziggo Digitale TV
Foutmelding: E10
Symptomen: Geen omschrijving.


• Hoe zou ik het op kunnen lossen?
Herstart eerst de decoder op de juiste wijze. Hiervoor volg je de volgende stappen. Zet de decoder uit en verwijder je smartcard. Haal vervolgens de stroomstekker van de decoder ruim dertig seconden uit het stopcontact. Sluit dan de stekker weer aan, maar plaats de smartcard nog niet. Na enkele momenten vraagt de decoder om de kaart te plaatsen. Op dat moment kun je het kaartje weer in het apparaat steken. Als de melding E19 of E16 verschijnt, verdwijnt deze weer na enkele minuten.
Heeft dit geen effect, zet het apparaat dan terug op fabrieksinstellingen met gebruik van de handleiding.

• Wat als het bovenstaande niet werkt?
Optie 1: Stel een vraag op ons forum.
Optie 2: Neem contact op met Ziggo!
Optie 3: Zoek op internet naar oplossingen. Google it.