Welkom gast! Registreren
Youtube filmpjes 'download afgebroken'
#1
Telkens als ik een youtube-filmpje wil downloaden geeft hij de melding 'download afgebroken'. Ik heb de laatste versie gedownload maar hij geeft nog steeds problemen. Iemand een idee? Hebben nog meer mensen hier last van?
Antwoord
#2
(16 September 2012, 8:56)Mozz87 schreef: Telkens als ik een youtube-filmpje wil downloaden geeft hij de melding 'download afgebroken'. Ik heb de laatste versie gedownload maar hij geeft nog steeds problemen. Iemand een idee? Hebben nog meer mensen hier last van?
ik heb last van hetzelfde probleem, in de beta maar in de stabiele versie zegt hij"veoer een geldige url in"
ik draai wel op windows 8 aar normaal deed hij het goed
Antwoord
#3
(16 September 2012, 11:35)henryfreeman schreef:
(16 September 2012, 8:56)Mozz87 schreef: Telkens als ik een youtube-filmpje wil downloaden geeft hij de melding 'download afgebroken'. Ik heb de laatste versie gedownload maar hij geeft nog steeds problemen. Iemand een idee? Hebben nog meer mensen hier last van?
ik heb last van hetzelfde probleem, in de beta maar in de stabiele versie zegt hij"veoer een geldige url in"
ik draai wel op windows 8 aar normaal deed hij het goed

Ook bij mij wordt de melding download afgebroken weergegeven als ik iets van youtube wil downloaden.
Antwoord
#4
Bij mij hetzelfde probleem. zowel op de stabiele versie als op de beta versie.
Antwoord
#5
krijg een sik van de mededeling dat de You Tube filmpjes niet correct zijn ; wat is het laatste nieuws toch maar weer de oude versie gebruiken
Antwoord
#6
Beste mensen,
dank voor jullie meldingen. Youtube's systeem is sinds gister anders, waardoor GemistDownloader niet meer de juiste URL kon achterhalen. Het probleem is in alle versies nu verholpen.

Met vriendelijke groet,
Webmaster
Antwoord
#7
Als ik een youtube filmpje wil downloaden krijg ik error geweigerd te zien, ik zit met de portable Versie 2.7.0.4(vandaag opnieuw gedownload), aangezien er geen portable versies zijn van de beta.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)