28 February 2011, 19:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 February 2011, 20:00 door tjada.)
Goedenavond, ben altijd zeer tevreden geweest met mijn notebook eeepc 1000HD alleen sinds vandaag zie ik bij het opstarten helaas alleen een zwart beeldscherm. Ik ben geen held met dit soort dingen. Heb al meerdere keren weer uit en aan gedaan. Accu eruitgehaald. Zonder accu aandoen met alleen de oplader er in.. Niks helpt. Wanneer ik tijdens het opstarten de knop F8 indruk zie ik wel het menu, maar wanneer ik veilige modus selecteer etc, krijg ik gewoon weer een zwart beeldscherm.. Wie kan mij helpen? Mvg Tjada
Nu zie ik nadat ik veilige modus heb geselevteerd een x aantal regels wat begint met: multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>\WINDOWS\system32\.......... (En dit zie ik dan een stuk of 14 x staan met op de puntjes telkens iets anders! Sorry ik doe dit allemaal nu via mijn telefoon, misschien dat het wat onduidelijk overkomt)
Nu zie ik nadat ik veilige modus heb geselevteerd een x aantal regels wat begint met: multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>\WINDOWS\system32\.......... (En dit zie ik dan een stuk of 14 x staan met op de puntjes telkens iets anders! Sorry ik doe dit allemaal nu via mijn telefoon, misschien dat het wat onduidelijk overkomt)