Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - NPO: Serie Koppensnellers Deels gelukt deels niet
Bij het downloaden van de mooie en vernuftig in elkaar zittende serie "Koppensnellers" loopt het programma helaas bij de eerste aflevering al tegen foutmelding. Zie printscreen (Bug2.PNG) 

https://www.npostart.nl/koppensnellers/0...AT_2138334

Terwijl een andere dienst
de eerste aflevering wél perfect downloadt!!  (waarna je 45 minuten moet wachten tot je de tweede kunt downloaden). Liefst gebruik ik jullie programma omdat deze fijn werkt, als het werkt.

Ook aflevering 2 van deze serie geeft foutmeldingen.

Aflevering 3 geeft een ander type fout (Bug3.PNG):
https://www.npostart.nl/koppensnellers/1...AT_2138336

Hoe komt het, dat een andere gratis website dienst wél de aflevering kan downloaden, maar het programma niet? Alvast dank!

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Als je overal een beetje leest weet je waarom, je bent al de zoveelste die dezelfde vraag stelt.

Maargoed NPO is beveiligd met DRM en dus niet te downloaden, die andere website neemt de afleveringen op en zet ze daarna ter download. Maar dit alles had je allang kunnen weten als je wat rond had gelezen.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Dat NPO beveiligd is met DRM, had ik gelezen.

Kennelijk lukt een website iets wat een lokaal draaiend computer programma niet lukt, kwa omzetting!?

Jammer dat programmas met publiek belastinggeld bekostigd afgeschermd zijn geworden (sinds kort, ik vis net achter het net, ben er net te laat mee). Mijn interesse is hierdoor in NPO Start gedaald.
Antwoord
(17 April 2020, 19:08)Samurai schreef: Dat NPO beveiligd is met DRM, had ik gelezen.

Kennelijk lukt een website iets wat een lokaal draaiend computer programma niet lukt, kwa omzetting!?
Die website zet NIETS om ze nemen de programmas op. Als jij zelf het bewuste programma opneemt van de NPO heb je ook niet te maken met de DRM beveiliging.

Wat je wel zou kunnen doen is kijken of je het bewuste programma/serie via de NPO Start app kunt bekijken.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)