Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - Download blijft initialiseren, mislukt
Als ik een programma wil downloaden dan blijft het groene balkje aan de onderkant maar lopen en uiteindelijk krijg ik dat het is mislukt. Dit is inmiddels al ruim een jaar aan de gang. Het vreemde is dat ik op mijn laptop dit probleem niet heb. Op beiden heb ik Windows 10. 
Ik wil dit zo graag ook op mijn pc kunnen, dus waarom lukt het daar niet op?
Antwoord
Kun je een voorbeeldlink geven waarbij dit gebeurt?
Antwoord
(03 March 2020, 10:39)Webmaster schreef: Kun je een voorbeeldlink geven waarbij dit gebeurt?
Het gebeurt bij elke download, dus van SBS6 en RTL4.

https://www.rtl.nl/video/231b4a73-a7f3-3...10e7780107
Antwoord
Ervan uitgaande dat je je in Nederland bevindt, houdt je firewall of antivirussoftware GemistDownloader wellicht tegen. Kun je een logboek aanmaken en hier plaatsen?
Antwoord
(03 March 2020, 11:44)Webmaster schreef: Ervan uitgaande dat je je in Nederland bevindt, houdt je firewall of antivirussoftware GemistDownloader wellicht tegen. Kun je een logboek aanmaken en hier plaatsen?
[tls @ 05d06a40] Error in the pull function.

https://rtl-hls-aes-relative.akamaized.n...00000.m3u8: I/O error
Antwoord
Het lijkt erop dat ofwel je firewall/antivirus ffmpeg.exe toegang tot het internet belemmert, of je achter een proxy zit. Kun je controleren of je firewall/antivirus ffmpeg.exe de juiste permissies geven? En weet je of je achter een proxy zit? Als je het niet weet, is het antwoord meestal nee.
Antwoord
(03 March 2020, 16:25)Webmaster schreef: Het lijkt erop dat ofwel je firewall/antivirus ffmpeg.exe toegang tot het internet belemmert, of je achter een proxy zit. Kun je controleren of je firewall/antivirus ffmpeg.exe de juiste permissies geven? En weet je of je achter een proxy zit? Als je het niet weet, is het antwoord meestal nee.
Geen idee over de firewall/antivirus. Ik gebruik op beide, dus zowel pc en laptop Norton Antivirus. Ik zit niet achter een proxy, dat staat uit.
Antwoord
@fleurtje15/@Webmaster
Hier even getest; geen probleem (laptop). Zou het bij een PC op dezelfde router anders kunnen zijn ??
Misschien GD geheel verwijderen via [Win10/Programma's en Onderdelen] en opnieuw (de volledige versie of portable versie) installeren.  ;)
Antwoord
(09 March 2020, 17:54)Roodbaard schreef: @fleurtje15/@Webmaster
Hier even getest; geen probleem (laptop). Zou het bij een PC op dezelfde router anders kunnen zijn ??
Misschien GD geheel verwijderen via [Win10/Programma's en Onderdelen] en opnieuw (de volledige versie of portable versie) installeren.  ;)
Dat verwijderen en opnieuw installeren heb ik al heel vaak gedaan maar dikt is geen oplossing helaas.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)