Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - RTL: 'Verwerken...'
Ik probeer sinds gisteravond RTL programma's te downloaden. Als ik de link plaats blijft hij bezig met verwerken. Zijn er meer mensen met dit probleem.
(23 December 2019, 14:31)(knip) schreef: Ik probeer sinds gisteravond RTL programma's te downloaden. Als ik de link plaats blijft hij bezig met verwerken. Zijn er meer mensen met dit probleem.
Ja hier precies hetzelfde Tear Oh
En de programma;s die je via KIJK moet downloaden, zoals SBS6 wekt ook niet.
En YouTube werkt evenmin merk ik net, kortom er is iets niet goed... Tear
(23 December 2019, 14:31)(knip) schreef: Ik probeer sinds gisteravond RTL programma's te downloaden. Als ik de link plaats blijft hij bezig met verwerken. Zijn er meer mensen met dit probleem.
Mij lukt het ook niet. Erg vervelend. Hoop dat het probleem snel wordt opgelost. Heb Gemist downloader al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem is niet opgelost.
(23 December 2019, 19:28)suus1985 schreef: Mij lukt het ook niet. Erg vervelend. Hoop dat het probleem snel wordt opgelost. Heb Gemist downloader al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem is niet opgelost.
Bij mij ook niet.Ook een paar keer opnieuw geinstalleerd, de nieuwste update, maar nog steeds een probleem.
zie dit draadje; algemeen probleem downloaden...
https://www.helpdeskweb.nl/forum/showthr...9#pid10939
Kan iemand een voorbeeldlink geven die niet werkt? Hier werkt de laatste versie (2.9.0.10) zonder problemen van RTL XL en Kijk.
Deze link https://www.rtl.nl/video/b5942fba-ca2a-4...091a4f633/ van the Battle van gisterenavond werkt niet bij mij, ik gebruik overigens 2.9.0.10
Ik heb zojuist die uitzending zonder problemen binnengehaald. Kun je het volgende controleren:
1. Sluit GemistDownloader.
2. Druk de Windows-toets en R tegelijk in
3. Typ het volgende, gevolgd door ENTER:
Code:
%appdata%/GemistDownloader
4. Kijk of GDfetch2.dll in de geopende map aanwezig is. Zo ja, verwijder het.
5. Open GemistDownloader opnieuw.
(23 December 2019, 22:16)Webmaster schreef: Kan iemand een voorbeeldlink geven die niet werkt? Hier werkt de laatste versie (2.9.0.10) zonder problemen van RTL XL en Kijk.
Hartelijk dank voor jullie hulp! Iedereen blij hier.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)