Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - NPO.nl werkt niet
Alle downloadpogingen van NPO geven wel een plaatje naar het programma maar na start downloaden is consequent de reactie: Downloaden mislukt.
Antwoord
Deze drie posts zijn nog steeds van toepassing.
Antwoord
Ik heb probleem met download van In Europa - (Bankiers).
https://www.npostart.nl/in-europa-de-ges...ON_1285535

Waarom lukt dit niet?
Blokkeert NPO dit tegenwoordig?

Nou ja, ik zie de 3 posts hierboven nu en zal dus maar vergeten dat ik nog iets van NPO kan downloaden...
Antwoord
Ondanks je niet kunt downloaden is het misschien toch te zien via de NPO app en kun je het toch kijken. En ik heb geleerd dat Nederlandse produkties zondermeer te kijken zijn en buitenlandse produkties enkel via NPOStart Plus. Dus betaald en sommige Nederlandse series zullen ook best betaald zijn maar dat is een kwestie van proberen.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Ik ben al geruime tijd abonnee van NPO-Start-Plus! Voor een luttel bedrag per maand (€ 2,95) kun je alle uitzendingen, films, series gedurende (minimaal 1 jaar) bekijken en herbekijken en zelfs vooruitkijken in HD-kwaliteit! 
Voor de zuinige Nederlander is "betalen" vloeken in de kerk, maar voor dít gemak heb ik het graag over. Je kunt dan alles kijken op het moment dat jij wilt.
Downloaden is nagenoeg niet meer mogelijk door DRM-codering; jammer omdat je dan altijd Internet nodig hebt om af te spelen!
(PS: aanmerkelijk goedkoper dan NLZiet [€ 7,95] waarin ook de commerciële zenders)

link: https://service.npo.nl/onderwerp/npo-sta...start-plus

Groet, Henk  Dáág!
Antwoord
Ik wil graag een uitzending van NPO Start downloaden. Ik krijg de melding: Download mislukt, onbekende fout opgetreden. Kan dit verholpen worden? RTL XL en Kijk werken wel gewoon.
Antwoord
(03 February 2020, 14:32)suus1985 schreef: Ik wil graag een uitzending van NPO Start downloaden. Ik krijg de melding: Download mislukt, onbekende fout opgetreden. Kan dit verholpen worden? RTL XL en Kijk werken wel gewoon.
Bijna alle uitzendingen van de NPO zijn al een behoorlijke tijd beveiligd met DRM en kunnen daardoor niet worden gedownload met GemistDownloader.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)