Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.10  - Versie loopt vast bij openen
Hallo, de nieuwe versie 2.9.0.10 loopt vast
Downgraden verhelpt dit probleem
Antwoord
Kun je iets meer details geven, wat werkt er precies niet?
Antwoord
(27 November 2019, 23:00)Edo schreef: Hallo, de nieuwe versie 2.09.0.10 loopt vast
Downgraden verhelpt dit probleem
Net nog RTLXL gedownload zonder problemen.
Antwoord
Ik  weet niet wat Edo bedoelde, maar hetgeen hij zegt, geldt alleszins voor video's van VRTNu. Bijvoorbeeld: In versie 2.9.0.9 zijn deze nog te downloaden, versie 2.9.0.10 geeft een parse error.
Antwoord
test video's van VRTNu
werkt niet in (NL) door DRM-beveiliging? (al langer) wel direct afspelen van eigen producties..

zie bijlage

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
(30 November 2019, 13:47)Roodbaard schreef: test video's van VRTNu
werkt niet in (NL) door DRM-beveiliging? (al langer) wel direct afspelen van eigen producties..

zie bijlage
De error die je in bijlage stuurt, krijgt normaal gezien iedereen sinds versie 2.9.0.10, ongeacht de locatie. Als je bij "weergeef technische details" kijkt, kan je zien dat het wel degelijk om een parse error gaat en niet om een geoblock of drm-beveiliging.
Antwoord
SBS6 - Utopia werkt wel.
Download wel iets langzamer dan 2.9.0.9 lijkt me. Maar .... lekker belangrijk.
NPO - Nieuwsuur - EenVandaag - Eredivisie lijken alle uitzendingen eerst te werken, maar na een klik op "Start download" geeft hij bij allen aan "Download mislukt. Onbekende fout opgetreden".
Dus vraag ik me af welke uitzendingen dan nu ineens wel te downloaden zouden zijn en hoe deze te herkennen.
Antwoord
        Ik krijg een foutmelding bij het installeren (parameter incorrect). Gebruik sinds een paar dagen windows 10 en download/upgrade de installatie versie. Iemand enig idee.

Alvast bedankt voor een reactie.

Joop
Antwoord
VRT NU werkt weer als vanouds, bedankt voor het melden.
Antwoord
(05 December 2019, 15:10)Webmaster schreef: VRT NU werkt weer als vanouds, bedankt voor het melden.
Alleen voor belgische ingezetenen? 
Bij mij werkt het (hierbij) niet; filmrechten?
Ook bij nog 2st. eigen producties getest, =zelfde melding.
Draaien wel rechtstreeks van website op computer; 
of via Android-app en Chromecast op (smart)TV .
Nu getest met eigen programma's VRT-NU; 
die kunnen wél met GD worden binnengehaald (ook in NL)
Dus toch een rechtenkwestie ??!

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)