Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.9  - NPO: DRM-vrije uitzendingen beschikbaar
Er zijn een beperkt aantal uitzendingen weer beschikbaar zonder DRM. Het gaat onder meer om De Wereld Draait Door, Boer zoekt Vrouw en Jinek. Ook zijn er met name veel oude series weer te downloaden.

Je hoeft hiervoor GemistDownloader niet bij te werken (selecteer een willekeurige aanbieder in het startscherm).
Antwoord
Beste webmaster,
Fijn bericht, biedt misschien weer mogelijkheden.
Maar als ik via "gemistdownloader" programma wil downloaden en ik klik op het icoon van NPO Start, dan krijg ik de volgende melding:

Downloaden van NPO Start is momenteel niet mogelijk is. Door wijzigingen bij NPO Start is het momenteel niet mogelijk om uitzendingen van de publieke omroep te downloaden.

Kan ik via een andere weg programma's proberen te downloaden?
Antwoord
(09 October 2019, 18:21)ZiggySieg schreef: Beste webmaster,
Fijn bericht, biedt misschien weer mogelijkheden.
Maar als ik via "gemistdownloader" programma wil downloaden en ik klik op het icoon van NPO Start, dan krijg ik de volgende melding:

Downloaden van NPO Start is momenteel niet mogelijk is. Door wijzigingen bij NPO Start is het momenteel niet mogelijk om uitzendingen van de publieke omroep te downloaden.

Kan ik via een andere weg programma's proberen te downloaden?
Je hoeft niet op het icoon van NPO Start te klikken, kies een willekeurig ander icoon.
Antwoord
Als ik probeer een uitzending van DWDD of Jinek te downloaden, krijg ik de melding 'er is geen video op deze pagina gevonden'. VPN staat uit en ik ben in NL.
Antwoord
(15 October 2019, 10:33)wizzkaz schreef: Je hoeft niet op het icoon van NPO Start te klikken, kies een willekeurig ander icoon.
Hallo Wizzkaz, dat heb ik al geprobeerd, maar helaas blijf ik ook daar de melding te krijgen.
Daarbij heb ik ook gekeken of ik een update nodig heb maar ik heb de nieuwste versie al in gebruik.
Antwoord
(15 October 2019, 18:33)ZiggySieg schreef: Hallo Wizzkaz, dat heb ik al geprobeerd, maar helaas blijf ik ook daar de melding te krijgen.
Daarbij heb ik ook gekeken of ik een update nodig heb maar ik heb de nieuwste versie al in gebruik.
Precies dezelfde melding? Ik constateer zelf wel dat downloaden ook niet lukt bij programma's die volgens de webmaster wel gedownload moeten kunnen worden (zoals Jinek en DWDD). Maar de melding is dan wel anders (zoals je kunt zien bij een andere reactie van mij op dit topic).
Antwoord
(17 October 2019, 21:27)wizzkaz schreef: Precies dezelfde melding? Ik constateer zelf wel dat downloaden ook niet lukt bij programma's die volgens de webmaster wel gedownload moeten kunnen worden (zoals Jinek en DWDD). Maar de melding is dan wel anders (zoals je kunt zien bij een andere reactie van mij op dit topic).
Ik blijf dezelfde melding houden. Kan ik dit misschien oplossen?
Antwoord
(02 November 2019, 8:49)ZiggySieg schreef: Ik blijf dezelfde melding houden. Kan ik dit misschien oplossen?
Ik niet! De webmaster zal hier klaarheid in moeten brengen.
Antwoord
De foutmelding "Geen video op deze pagina gevonden" is nu verholpen, bedankt voor het melden.
Antwoord
(05 November 2019, 20:24)Webmaster schreef: De foutmelding "Geen video op deze pagina gevonden" is nu verholpen, bedankt voor het melden.

Op het moment dat ik dit probeer krijg ik de volgende melding te zien:

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)