Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.9  - VRTNu programma Vandaag
Via deze link https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/vandaag/201...d20190902/ kom ik op het programma uit. GemistDownloader herkent hem, maar bij het proberen downloaden geeft hij een foutmelding. Wat kan hier aan de hand zijn?
Antwoord
ik heb nu ook de problemen bij het downloaden van de Ghost Rockers en Campus 12 op VRT NU en paar maand geleden kon je ze nog downloaden
Antwoord
(03 September 2019, 0:37)roelsmaarten schreef: Via deze link https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/vandaag/201...d20190902/ kom ik op het programma uit. GemistDownloader herkent hem, maar bij het proberen downloaden geeft hij een foutmelding. Wat kan hier aan de hand zijn?
Komt omdat je in het buitenland zit. dus een VPN gebruiken.
Antwoord
(03 September 2019, 20:22)YssDiamond schreef: Komt omdat je in het buitenland zit. dus een VPN gebruiken.
Ik heb bij VRTNU de docu series, kinderen van het verzet, kinderen van de collaboratie beide series gedownload met GD geen probs
Maar als ik dan de docu serie, kinderen van de kolonie wil downloaden met GD krijg ik telkens het volgende bericht "niet alle items konden worden toegevoegd" ,niet alle wachrijitems konden worden toegevoegd aan de wachtrij (en dan de url die ik hebt ingebracht langs kopieren en plakken )en er gebeurd gewoon niets
Wat betekend dit ik woon in Belgie heb een account bij VRTNU, heb al eens geprobeerd met VPN aan te zetten ...niets helpt me verder begrijp het niet zijn allemaal eigen producties van CANVAS die je langs VRTNU kan bekijken waarom kan ik de 2 docu series wel downloaden en dan die derde niet ….
Weet niet wat dit alles betekent
Antwoord
(04 November 2019, 23:14)Jos02 schreef: Ik heb bij VRTNU de docu series, kinderen van het verzet, kinderen van de collaboratie beide series gedownload met GD geen probs
Maar als ik dan de docu serie, kinderen van de kolonie wil downloaden met GD krijg ik telkens het volgende bericht "niet alle items konden worden toegevoegd" ,niet alle wachrijitems konden worden toegevoegd aan de wachtrij (en dan de url die ik hebt ingebracht langs kopieren en plakken )en er gebeurd gewoon niets
Wat betekend dit ik woon in Belgie heb een account bij VRTNU, heb al eens geprobeerd met VPN aan te zetten ...niets helpt me verder begrijp het niet zijn allemaal eigen producties van CANVAS die je langs VRTNU kan bekijken waarom kan ik de 2 docu series wel downloaden en dan die derde niet ….
Weet niet wat dit alles betekent
Heb net even gekeken voor je. en ik kan hem met GD ook niet binnenhalen. met andere programma's lukt het wel. ik mag helaas geen namen noemen. en als je uit België komt hoef je helemaal geen VPN te gebruiken voor VRT NU.
Antwoord
(05 November 2019, 0:44)YssDiamond schreef: Heb net even gekeken voor je. en ik kan hem met GD ook niet binnenhalen. met andere programma's lukt het wel. ik mag helaas geen namen noemen. en als je uit België komt hoef je helemaal geen VPN te gebruiken voor VRT NU.
Ja dat is dan een heel spijtige zaak ,zelf heb ik geprobeerd met internet d m , en met real... beiden zonder gevolg 
Dit is een serie die me heel erg aansprak , heb altijd gedacht dat de straffen die de Congolezen kregen ophielden na de overgave van de kroonkolonie van Leopold II aan de Belgische staat , maar ze gingen gewoon door......
Het is iets dat hoort bij het collectieve geheugen van iedere Belg
Zou zeggen 'k zal het blijven proberen en als de serie offline gaat contact opnemen met VRT om een prijs te vragen voor de ganse serie 
Toch Bedankt voor je reactie
Antwoord
(05 November 2019, 17:59)Jos02 schreef: Ja dat is dan een heel spijtige zaak ,zelf heb ik geprobeerd met internet d m , en met real... beiden zonder gevolg 
Dit is een serie die me heel erg aansprak , heb altijd gedacht dat de straffen die de Congolezen kregen ophielden na de overgave van de kroonkolonie van Leopold II aan de Belgische staat , maar ze gingen gewoon door......
Het is iets dat hoort bij het collectieve geheugen van iedere Belg
Zou zeggen 'k zal het blijven proberen en als de serie offline gaat contact opnemen met VRT om een prijs te vragen voor de ganse serie 
Toch Bedankt voor je reactie
Zonet nog geprobeerd  en ook vandaag lukt het niet helaas.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)