Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - NPO: Downloaden mislukt met foutmelding
Beste Webmaster,

Sinds gisteren kan ik geen enkel programma meer van de NPO downloaden. Hij vindt het programma wel, maar als hij zou moeten beginnen met downloaden krijg ik een foutmelding. Ik kan de programma`s wel rechtstreeks bekijken op de site van de NPO. De laatste tijd werkte de GemistDownloader juist enorm goed. Waar hij een paar maanden geleden nog een half uur over een programma deed , ging het de laatste tijd razendsnel, vaak binnen een paar minuten. Heeft u een idee waaraan het ligt?

Rob
Antwoord
Kun je aangeven welke foutmelding je krijgt?
Antwoord
(17 November 2018, 12:49)Webmaster schreef: Kun je aangeven welke foutmelding je krijgt?

Error reading disc JObject from Jsonreader, path line 0  position 0
Antwoord
(17 November 2018, 13:51)RobertL schreef: Error reading disc JObject from Jsonreader, path line 0  position 0

Nog even: Ik heb zojuist een programma van SBS6 gedownload met de GemistDownloader en dat ging zonder probleem. Daarna gelijk weer geprobeerd een programma van NPO te downloaden, maar dit mislukte weer met dezelfde foutmelding.
Antwoord
(17 November 2018, 16:16)RobertL schreef: Nog even: Ik heb zojuist een programma van SBS6 gedownload met de GemistDownloader en dat ging zonder probleem. Daarna gelijk weer geprobeerd een programma van NPO te downloaden, maar dit mislukte weer met dezelfde foutmelding.

Beste Webmaster,

Ik download nu hetzelfde programma van NPO.NL, maar nu zonder dat mijn VPN server aanstaat. En dat gaat prima. Meestal zit er een rechtenbeperking op een programma zodat je het niet vanuit het buitenland kunt downloaden. Maar in dit geval dus niet. Het probleem zit dus waarschijnlijk in mijn VPN server. Vreemd dat hij programma`s van SBS dan wel doorlaat, maar goed dat is niet jouw probleem. Bedankt voor het meedenken, ik heb erg veel plezier van de GemistDownloader. En dat allemaal gratis!

Rob
Antwoord
gelijk welk programma ik probeer te downloaden van VRTNU, telkens stopt het vroegtijdig.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)