Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - VRT: geen video gevonden
Tot op heden geen problemen met VRT gehad. Nu ineens de boodschap bij alle items: geen video op deze pagina gevonden. Dus alweer Webmaster, kun je hier wat aan doen a.u.b.?
Antwoord
Ik bevestig, ook voor mij "geen video op deze pagina gevonden" voor alle programma's van VRT Nu. Eerder deze week geen problemen. NPO werkt prima. VRT Nu werkt wel in browser.
Ik gebruik versie 2.9.0.6.
Antwoord
(16 June 2018, 1:18)obelix schreef: Ik bevestig, ook voor mij "geen video op deze pagina gevonden" voor alle programma's van VRT Nu. Eerder deze week geen problemen. NPO werkt prima. VRT Nu werkt wel in browser.
Ik gebruik versie 2.9.0.6.

Hier werkt het ook niet met Gemistdownloader op VRT NU...
Antwoord
Hier net hetzelfde...
Antwoord
Idem dito, toen ik dit zaterdagmiddag probeerde. Je kunt de uitzending wel gewoon op internet bekijken.
Antwoord
Dit probleem is verholpen, dank voor het melden.
Antwoord
(16 June 2018, 16:38)Webmaster schreef: Dit probleem is verholpen, dank voor het melden.

Dank Webmaster, alleen krijg ik nu de melding: Er is een accountprobleem met VRT NU, probeer later opnieuw.
Antwoord
(16 June 2018, 16:38)Webmaster schreef: Dit probleem is verholpen, dank voor het melden.

Ik krijg nu de melding: Eer is een accountprobleem met VRT NU, probeer het later opnieuw
Antwoord
Mijn fout, nu werkt het wel!
Antwoord
Als vanouds! Dank.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)