Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - NPO.nl nu NPOStart.nl
Beste Gemistdownloadergebruikers,

Sinds vandaag kan ik geen progrmma`s van NPO.nl meer downloaden. Ik krijg de melding dat deze site niet wordt ondersteund. Heeft iemand een idee?

Rob
Antwoord
(06 June 2018, 15:42)RobertL schreef: Beste Gemistdownloadergebruikers,

Sinds vandaag kan ik geen progrmma`s van NPO.nl meer downloaden. Ik krijg de melding dat deze site niet wordt ondersteund. Heeft iemand een idee?

Rob
Ik krijg hetzelfde.
Antwoord
Dat komt omdat de URLs veranderd zijn naar npostart.nl. Ik ga het aanpassen. In de tussentijd kun je handmatig de urls terugveranderen naar npo.nl.
Antwoord
Mij lukt het ook niet meer. Komt dat door een wijziging in de url van de NPO? Ik probeerde een aflevering van The Fourth Estate te downloaden en kwam toen op deze url terecht: https://www.npostart.nl/the-fourth-estat...ON_1280493. Toen ik probeerde te downloaden, kreeg ik de mededeling: Deze website wordt niet ondersteund. Valt daar iets aan te doen?
Antwoord
(06 June 2018, 17:10)Webmaster schreef: Dat komt omdat de URLs veranderd zijn naar npostart.nl. Ik ga het aanpassen. In de tussentijd kun je handmatig de urls terugveranderen naar npo.nl.

Maar als ik dat probeer, krijg ik de melding: Er is iets misgegaan tijdens het ophalen van deze uitzending.
Antwoord
Hartelijk dank voor de snelle reactie. Fijn om te weten dat eraan gewerkt wordt.
Antwoord
Overigens werkt bij mij, evenals bij THeijm, dat veranderen van de URL ook niet. Ik krijg dezelfde foutmelding. Maar goed, we weten inmiddels dat de Webmaster koortsachtig aan een oplossing werkt, waarvoor mijn dank. We wachten het wel af.
Antwoord
Allen, nogmaals dank voor het melden. GemistDownloader kan inmiddels weer volledig downloaden van npostart.nl/npo.nl. Mocht je GemistDownloader nog hebben openstaan, herstart 'm dan even.
Antwoord
Bedankt voor de snelle actie en ook trouwens voor de nieuwe versie. Ik zag nl. dat 1 van de verbeterpunten is dat hij langer doorgaat als het misgaat. Dat is zeker welkom want op sommige momenten stop(te) hij ermee. mvg Rob
Antwoord
(06 June 2018, 20:59)RobertL schreef: Bedankt voor de snelle actie en ook trouwens voor de nieuwe versie. Ik zag nl. dat 1 van de verbeterpunten is dat hij langer doorgaat als het misgaat. Dat is zeker welkom want op sommige momenten stop(te) hij ermee. mvg Rob

IK ziet echt geen nieuwe versie van het programma? Het is nog altijd dezelfde als die ik al heb.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)