Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - Kijk.nl geen voortgang & download in loop?
Bij het downloaden van deze aflevering

https://www.kijk.nl/sbs6/oplichtersinhet...buitenland

of via deze link 

https://www.kijk.nl/sbs6/oplichtersinhet...n-weeshuis

Blijft de voortgangsbalk op een onrealistische tijd staan (wordt wel gewoon met 3 MB/s gedownload).

http://oi63.tinypic.com/6egm11.jpg

Het bestand wordt tevens zo groot, dat ik de download bij 2.5 GB maar afgebroken heb.
Antwoord
Serieus... 3XXX XXX XXX XXX minuten voor een download... Tevens had ik ineens kennelijk een stream gedownload want het bestand groeide uit tot een whopping 32 gigs en het blééf groeien... Oh

Weggooien ging ook niet want: "Het bestand is geopend in ffmpeg, sluit het programma af en probeer het opnieuw." Moest in de veilige modus opstarten om het kreng van mijn systeem te gooien.

Way to go boys!
Antwoord
Je had toch gewoon Task Manager kunnen starten en dan ffmpeg af kunnen sluiten, dat had je een hoop ellende bespaard.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Ik heb een aantal andere meldingen gehad van mensen met hetzelfde probleem. Het lijkt aan de versie van FFmpeg te liggen die in de meest recente versie van GemistDownloader zit. Ik kan het probleem zelf helaas niet reproduceren, dus in de volgende versie zal een nieuwere versie van FFmpeg zitten, maar ik kan vooraf niet testen of dit het probleem daadwerkelijk verhelpt.

Voor sommigen hielp het om terug te gaan naar GemistDownloader 2.9.0.5 voor het downloaden van KIJK.
Antwoord
(29 May 2018, 12:06)Webmaster schreef: Ik heb een aantal andere meldingen gehad van mensen met hetzelfde probleem. Het lijkt aan de versie van FFmpeg te liggen die in de meest recente versie van GemistDownloader zit. Ik kan het probleem zelf helaas niet reproduceren, dus in de volgende versie zal een nieuwere versie van FFmpeg zitten, maar ik kan vooraf niet testen of dit het probleem daadwerkelijk verhelpt.

Voor sommigen hielp het om terug te gaan naar GemistDownloader 2.9.0.5 voor het downloaden van KIJK.

Met 2.9.0.5 werkt het inderdaad weer prima.
Deze is te vinden op:
https://www.helpdeskweb.nl/downloads/set...r_2905.exe
Antwoord
(29 May 2018, 11:01)penthe schreef: Je had toch gewoon Task Manager kunnen starten en dan ffmpeg af kunnen sluiten, dat had je een hoop ellende bespaard.

Sommige mensen begrijpen veel dingen niet, doen geen moeite om uit te vinden hoe iets werkt of opgebouwd is, willen alles snel hebben zonder moeite er voor te moeten doen (het liefst GRATIS) , investeren niet om oplossingen te bedenken, maar ... wat ze wel doen is de mensen die bovenstaande WEL doen, afkraken.
Als ik de webmaster geweest was, zou ik zulke mensen deleten van het forum.
Antwoord
(16 June 2018, 1:27)WieboJW schreef: Sommige mensen begrijpen veel dingen niet, doen geen moeite om uit te vinden hoe iets werkt of opgebouwd is, willen alles snel hebben zonder moeite er voor te moeten doen (het liefst GRATIS) , investeren niet om oplossingen te bedenken, maar ... wat ze wel doen is de mensen die bovenstaande WEL doen, afkraken.
Als ik de webmaster geweest was, zou ik zulke mensen deleten van het forum.

Helaas zijn er veels te veel graaiers inderdaad, ik gaf in een ander draadje al een gratis vpn van een jaar aan maar een bedankje zul je nooit zien. Maar zodra ze helemaal geen hulp meer krijgen of een ander antwoord dan verwacht kraken ze je gelijk af. Heel veel mensen zijn tegenwoordig zo ondankbaar als wat en dat is heel erg jammer want als we allemaal een steentje bijdragen hoeft dit helemaal niet het geval te zijn. Wat ook opvalt is dat ze enkel maar schrijven hier als iets mis gaat of als ze iets nodig hebben. Een berichtje tussendoor om een ander te helpen is er ook niet meer bij.
Antwoord
De nieuwste versie van GemistDownloader verhelpt dit probleem, kunnen jullie dat bevestigen?
Antwoord
(02 July 2018, 21:07)Webmaster schreef: De nieuwste versie van GemistDownloader verhelpt dit probleem, kunnen jullie dat bevestigen?

Ik vanaf morgenavond pas, ik heb de laatste versie GemistDownloader al op mijn computer.

Bedankt voor de update!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)