Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - Hulp met VPN
Hallo iedereen, nu kijk ik altijd alles in Spanje van RTL etc alleen als ik sinds kort de RTLXL uitzendingen wilt downloaden via gemistdownloader dan krijg ik een foutmelding. Als ik nu mijn VPN activeer dan krijg ik geen foutmelding en begint die met downloaden, alleen stopt die dan steeds rond de 2 procent.
Het kan ook dat het enorm lang duurt, maar dan minstens 3 uur voor 1 procent progressie en dat kan nooit kloppen.
Wie kan mij een tip geven? Wil graag uitzendingen downloaden omdat ik ze dan onderweg en in het vliegtuig kan terugkijken en in Nederland gaat dat zonder problemen maar in SPanje lukt het me sinds een paar maand niet meer?
Antwoord
Voor iedereen die hetzelfde probleem had, probeer het een aantal keer te herhalen. Na poging 5 of 6 ging die wel verder dan 2 procent en downloadde die het hele bestand.
Als je ziet dat die niet verder dan 2 procent komt annuleer de download en doe hetzelfde weer etc. Uiteindelijk als je een normale anelheid van internet hebt lukt het. Zonder VPN krijg je sowieso een foutmelding.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)