Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - SBS6 vanuit het buitenland
Ik stoot op een nieuw probleem. Voor mij is het momenteel onmogelijk te downloaden van SBS6.

Ik krijg volgende melding: Verzoek geweigerd door videoserver. Probeer opnieuw of meld dit probleem.

https://www.sbs6.nl/programmas/mr-frank-...uitspraak/

Is hier een oplossing voor?
Antwoord
Kun je de uitzending wel in je browser bekijken?
Antwoord
Neen, er staat een groot zwart kruis middenin het zwarte videovak. Als ik erop klik start er reclame, daarna is alles zwart.

Zelfs bij de recentste uploads van de omproep is dit zo. Wat is hier de oorzaak van?
Antwoord
Voor GemistDownloader geldt: als het niet in je browser te bekijken is, kun je het ook niet met GemistDownloader downloaden.

SBS heeft al geruime tijd redelijk strenge geoblokkades, waardoor downloaden vanuit het buitenland niet mogelijk is.
Antwoord
(08 February 2018, 0:30)roelsmaarten schreef: Neen, er staat een groot zwart kruis middenin het zwarte videovak. Als ik erop klik start er reclame, daarna is alles zwart.

Zelfs bij de recentste uploads van de omproep is dit zo. Wat is hier de oorzaak van?

Zoals de webmaster al aangeeft staat er een strenge geoblock op kijkers vanaf het buitenland(waarschijnlijk sinds kort nog strenger), ik kan met een VPN wel gewoon kijken en downloaden vanuit Spanje. Een VPN geeft je een Nederlands IP nummer waardoor kijken en downloaden wel mogelijk wordt.

Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(08 February 2018, 1:06)penthe schreef: Zoals de webmaster al aangeeft staat er een strenge geoblock op kijkers vanaf het buitenland(waarschijnlijk sinds kort nog strenger), ik kan met een VPN wel gewoon kijken en downloaden vanuit Spanje. Een VPN geeft je een Nederlands IP nummer waardoor kijken en downloaden wel mogelijk wordt.

Alvast bedankt. Ik had al eens CyberGhost geprobeerd, en kon toen RTL XL bekijken. Daarna niet zo slim geweest en de proefversie verwijderd, waardoor ik nu een abonnement zou moeten nemen. Werkt kijken en downloaden met dezelfde Cyberghost voor kijk.nl?
Antwoord
Bij mij werkte CyberGhost VPN altijd wel gratis, het duurde even voor ik verbonden was maar daarna had ik altijd 3 uur verbinding. CyberGhost VPN werkte bij mij op allemaal dus ook kijk.nl.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)