Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.5  - VTM.be: Geen video gevonden op pagina
Ik heb zojuist ontdekt dat bij het toevoegen van de meeste vtm-url's de volgende boodschap verschijnt: "Er is geen video gevonden op deze pagina".
Bv. bij: De url's van de video's waar niet voor hoeft ingelogd te worden (bv.: https://vtm.be/alloo-bij-de-wegpolitie/t...eproblemen) werken wel normaal. Ik denk dat het probleem zich pas sinds enkele minuten voordoet, aangezien ik daarstraks wel nog die url's kon toevoegen (ze hadden wel een iets andere vorm), maar het downloaden zelf mislukte uiteindelijk.

Alvast bedankt en mvg
Smikkeltjen
Antwoord
Hier hetzelfde probleem bij o.m.:
https://vtm.be/video/volledige-afleverin...9_vtmwatch
Antwoord
Ik heb hetzelfde probleem. Niets lijkt nog downloadbaar. Afleveringen die ik een paar dagen geleden gedownload heb zijn nu niet meer downloadbaar.
Antwoord
Inderdaad, VTM en Q2 hebben dit probleem.

Waarschijnlijk een nieuw protocol dat ze sinds een paar dagen gebruiken.
Hopelijk wordt dit snel opgelost in GemistDownloader.
Antwoord
Hier hetzelfde probleem.
Antwoord
Ja, dit verhaal klopt.
Hopelijk kunnen de ontwikkelaars dit snel oplossen en omzeilen.
Het was wel een handig ding om rechtstreeks te kunnen downloaden van de VTM Site.
Antwoord
Dank allen voor het melden, het probleem is nu verholpen. Als je nog problemen hebt, laat het hier weten.
Antwoord
Het lijkt inderdaad helemaal perfect in orde nu, bedankt!!!
Antwoord
Ja, prachtig snel opgelost, bedankt hiervoor.

Toch een kleine opmerking nog: de bestandsnamen zijn nu allemaal hetzelfde: [20171223].mp4, maar dat kan uiteraard manueel wel worden aangepast.
Antwoord
(23 December 2017, 12:35)user_user schreef: Ja, prachtig snel opgelost, bedankt hiervoor.

Toch een kleine opmerking nog: de bestandsnamen zijn nu allemaal hetzelfde: [20171223].mp4, maar dat kan uiteraard manueel wel worden aangepast.

Om welke links gaat dit?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)