Welkom gast! Registreren
Download voltooid op 41%?
GemistDownloader werkt niet goed bij mij. Hij maakt de download maar voor een aantal procenten af. (zie bijlage)

Wat kan ik daaraan doen?

(Admin-edit: duidelijkere topictitel gegeven)
Antwoord
Hey Ace,
Controleer als je een draadloze internetverbinding hebt, of de verbinding niet wegvalt. Je kunt ook tijdelijk je firewall uitzetten, om te kijken of dat het probleem oplost.

Webmaster
Antwoord
(22 May 2010, 11:17)Webmaster schreef: Hey Ace,
Controleer als je een draadloze internetverbinding hebt, of de verbinding niet wegvalt. Je kunt ook tijdelijk je firewall uitzetten, om te kijken of dat het probleem oplost.

Webmaster

Bij mij lukt het ook niet om een volledig programma te downloaden. Soms na enkele procenten, soms op de helft, of bijna aan het eind stopt het downloaden met de mededeling dat het downloaden klaar is.
En, we hebben een slechte internet verbinding die af en toe wegvalt (we wonen in Australie), maar is dat nou niet juist de reden dat iemand een Uitzending gemist wil downloaden, om het programma dan later zonder horten en stoten te kunnen afkijken.
Het programma zou niet zo maar moeten stoppen met downloaden maar wachten totdat de verbinding weer terug is en dan verder gaan. Dit is duidelijk een onvolkomenheid!
Antwoord
Ik begrijp de frustratie, maar het converteergedeelte zit eenmaal zo in elkaar dat het geen ruimte heeft om time out-instellingen aan te passen.
Echter is het niet helemaal de bedoeling om uitzendingen in het buitenland op te slaan; dit heeft te maken met de rechten die op de uitzendingen zitten. In het buitenland gelden anderen regels dan in Nederland.
Antwoord
Ik heb altijd zonder problemen kunnen downloaden, maar sinds kort gaat het mis met sommige YouTube filmpjes. De enige regelmaat die ik heb kunnen ontdekken is dat niet officiële filmpjes zonder problemen gaan, maar dat auteursrechtelijk beschermd materiaal (videoclips etc.) maar voor de helft wordt gedownload.
Antwoord
Het probleem is dat YouTube soms een verkeerde tijdslengte opgeeft, waardoor GemistDownloader denkt dat het fragment korter duurt (dan dat het in werkelijkheid is). Er wordt gezocht naar een oplossing.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)