Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.19 bèta  - Beeld synchronisatie probleem
Bij het bekijken van RTLXL uitzendingen zijn er nu ook beeld synchronisatie problemen. Er worden secondes overgeslagen, zoals met de erder genoemde geluid-synchronisatie. Meer dan irritant.
Antwoord
Als je direct bij RTLX kijken bedoeld is het dan niet handig om ze even een email te sturen omtrent het synchronisatie probleem? Het hier schrijven zal er niet zo veel aan verhelpen.

Ik neem van RTL altijd vrijwel alles op met mijn satelliet ontvanger gezien de downloads die vaak niet synchroom lopen, dit probleem is er zo ondertussen al heel lang en ligt volgens mij toch echt bij RTL.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Dat bedoel ik dus niet. Ik post het hier omdat ik het downloadprogramma gebruik.
Antwoord
Dit probleem is een jaar geleden ook al gemeld. Een eventuele oplossing is ook al diverse keren vermeld hier op het forum. Maar lees deze draad eens door: http://forum.helpdeskweb.nl/showthread.php?tid=1562
Antwoord
Maar blijkbaar niet geheel opgelost. Heb alles uit dat topic, inclusief de nieuwe Beta, geprobeerd. Het lijkt zich alleen voor te doen op RTL.
Antwoord
Wat jammer dat er geen reactie komt. Smilie
Antwoord
Dat komt omdat er waarschijnlijk heel weinig te doen valt aan het probleem, nogmaals ik zelf denk dat het probleem bij RTL ligt en die kun je niet gaan vragen het op te lossen aangezien die je liever niet zien downloaden.
Antwoord
Bij kijk.nl hetzelfde sinds kort.
Antwoord
(20 January 2016, 8:50)penthe schreef: Dat komt omdat er waarschijnlijk heel weinig te doen valt aan het probleem, nogmaals ik zelf denk dat het probleem bij RTL ligt en die kun je niet gaan vragen het op te lossen aangezien die je liever niet zien downloaden.

Het ontgaat me even wat jouw rol hierin is overigens; ook devver? Smilie

Het gaat overigens van kwaad tot erger.
Antwoord
(26 January 2016, 16:58)mandatory schreef: Het gaat overigens van kwaad tot erger.

De laatste paar RTLXL-videos die ik heb uitgeprobeerd dmv progressive download hadden geen synchronisatieproblemen. Heb je dat al geprobeerd?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)