Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.04  - Downloaden vanuit België: problemen bij RTL en KIJK
Bij de reeks "seizen 2 van ontvoerd" krijg ik de volgende melding:
het is niet mogelijk om betaalde uitzendingen te bekijken.

Of

Bij expeditie Robinson krijg ik de volgende melding:
Deze website is niet ondersteund

Of

Bij "Bloed, zweet en tranen" krijg ik de volgende melding:
de server heeft een ongeldig antwoord gegeven, probeer opnieuw of neem contact op.

Of
Het gebeurd ook regelmatig dat ik het volgende krijg te zien:
U kan deze video niet bekijken in het buitenland

Ik probeer te downloaden vanuit België, maar ik kan hoe langer hoe minder downloaden.
Gisteren lukt het mij om deel 4 e 5 te downloaden van "expeditie robinson" en de andere delen lukken ineens niet meer.

Ik heb ook vandaag de nieuwste GemistDownloader geïnstalleerd maar zonder resultaat.

Ik hoop echt dat er iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt
Natascha
Antwoord
(03 October 2015, 16:49)danaresh schreef: Bij de reeks "seizen 2 van ontvoerd" krijg ik de volgende melding:
het is niet mogelijk om betaalde uitzendingen te bekijken.

De foutmelding zegt het al: de uitzending kan niet gratis worden teruggekeken, en kan om die reden ook niet gedownload worden.

(03 October 2015, 16:49)danaresh schreef: Bij expeditie Robinson krijg ik de volgende melding:
Deze website is niet ondersteund

Of

Bij "Bloed, zweet en tranen" krijg ik de volgende melding:
de server heeft een ongeldig antwoord gegeven, probeer opnieuw of neem contact op.
Om welke URLs gaat het?

(03 October 2015, 16:49)danaresh schreef: Het gebeurd ook regelmatig dat ik het volgende krijg te zien:
U kan deze video niet bekijken in het buitenland

Ik probeer te downloaden vanuit België, maar ik kan hoe langer hoe minder downloaden.
Bij RTL geldt vaak dat uitzendingen maar een week gratis terug te kijken zijn, en om die reden ook maar tot na een week van uitzending gratis te downloaden zijn. Bij SBS/KIJK geldt dat sommige uitzendingen niet te bekijken zijn uit het buitenland; ook daar kan GemistDownloader niets aan doen.
Antwoord
http://www.uitzendinggemist.net/afleveri...ranen.html

en bij alle andere afleveringen van het laatste seizoen is het ook niet mogelijk.
Krijg steeds de melding "download mislukt"
Antwoord
(04 October 2015, 13:01)danaresh schreef: http://www.uitzendinggemist.net/afleveri...ranen.html

en bij alle andere afleveringen van het laatste seizoen is het ook niet mogelijk.
Krijg steeds de melding "download mislukt"

Ik heb geen probleem met deze uitzending (merk wel op dat je beter op KIJK.nl kunt zoeken en niet op uitzendinggemist.net).
Zit je in het buitenland wellicht?
Antwoord
(03 October 2015, 16:49)danaresh schreef: Ik probeer te downloaden vanuit België, maar ik kan hoe langer hoe minder downloaden.

Ja dus. Met name KIJK heeft een aantal restricties op het downloaden vanuit het buitenland, RTL bij sommige programma's. Je kunt bij RTL dit proberen te omzeilen door bij GemistDownloader's instellingen
het vinkje bij 'Forceer adaptive videos' UIT te zetten (of, in nieuwere versies: te kiezen voor 'Forceer progressive').
Antwoord
Gewoon HideMyAss downloaden en installeren via

http://hidemyass.com/vpn/fgVeTsp

Dan krijg je gewoon toegang tot content in zo'n 90 landen
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)