Welkom gast! Registreren
Vraag over foutmelding en over dll-melding
Ik heb een foutmelding als ik gemist downloader opstart, uxtheme.dll, SetWindowThemeAttribute, en, als ik, een uitzending wil downloaden, krijg uk nog een foutmelding, gdfetch.dll, kon niet gevonden worden, in het, nl.

Omdat het programma verder wel lijkt te gaan werken met de foutmelding aangaande, uxhteme,

:dance: heeft iemand, gdfetch.dll, voor mij? :dance:

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
gdfetch.dll zou automatisch moeten worden aangemaakt zodra je GemistDownloder start. Die zou te vinden moten zijn in de map %appdata%/GemistDownloader. Ik zou controleren of je in die map schrijfrechten hebt en of je antivirus GemistDownloader niet beperkt.
Antwoord
Hallo daar,

Ik heb de foutmelding van de JIT-compiler als bijlage bij dit bestand gevoegd.

Ook zonder virusscanner wordt gdfetch.dll niet aangemaakt in de map welke jij hebt genoemd, wel staat daar het bestand instellingen.ini, dus het zijn ook niet de schrijfrechten, heb je daarom voor mij gdfetch.dll, dan zal het bij mij ook wel werken.

Alvast bedankt voor je antwoord en als je meer wilt weten van de foutmeldingen laat het mij dan maar weten.

(17 November 2014, 11:21)Webmaster schreef: gdfetch.dll zou automatisch moeten worden aangemaakt zodra je GemistDownloder start. Die zou te vinden moten zijn in de map %appdata%/GemistDownloader. Ik zou controleren of je in die map schrijfrechten hebt en of je antivirus GemistDownloader niet beperkt.
Antwoord
Beste admin, ik heb exact hetzelfde probleem. Met uxtheme.dll dan wel, die andere bibliotheek staat inderdaad wel degelijk in %appdata%/GemistDownloader.

Zou het probleem kunnen zijn dat Richard ook Win XP draait? Dat is bij mezelf namelijk het geval, en ik vermoed dat dit programma gecompileerd werd voor een hogere versie van Windows, waar dan ook een hogere versie van de bewuste dll bij hoort. De vorige versie had dit probleem overigens niet (2.8.1.7). Heeft u iets wezenlijks veranderd aan de code die dit zou kunnen veroorzaken, het gebruik van een functie die u voordien niet gebruikte of zo?

Met vriendelijke groet,
Midas
Antwoord
(25 November 2014, 16:44)midas schreef: Zou het probleem kunnen zijn dat Richard ook Win XP draait? Dat is bij mezelf namelijk het geval, en ik vermoed dat dit programma gecompileerd werd voor een hogere versie van Windows, waar dan ook een hogere versie van de bewuste dll bij hoort. De vorige versie had dit probleem overigens niet (2.8.1.7). Heeft u iets wezenlijks veranderd aan de code die dit zou kunnen veroorzaken, het gebruik van een functie die u voordien niet gebruikte of zo?

Deze fout staat los van het probleem hierboven; het klopt dat GemistDownloader 2.8.1.8 momenteel beperkt/niet werkt op Windows XP door een foutje dat er is ingeslopen bij de huidige release. Dit probleem wordt op korte termijn verholpen
Antwoord
De XP-bug is nu -als het goed is- verholpen in een bijgewerkte versie van 2.8.1.8.
Antwoord
Klopt, geen foutmelding meer
Antwoord
Ik krijg de uxtheme.dll, SetWindowThemeAttribute, foutmelding ook niet meer dus dat is mooi opgelost.

Maar, ik krijg nog wel de foutmelding over gdfetch.dll welke ik ook helemaal nergens op mijn harde schijf kan vinden.

Kan je deze dll ook in de installer doen, ik vind het opmerkelijk dat een dll bestand pas aangemaakt wordt als deze benodigd is, als deze in het systeempad staat werkt het toch altijd weer.

(25 November 2014, 20:43)Webmaster schreef: De XP-bug is nu -als het goed is- verholpen in een bijgewerkte versie van 2.8.1.8.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)