Welkom gast! Registreren
Op TV afspelen
hallo

ik heb sinds dit weekend GemistDownloader op mijn computer.
Ik heb van alles gedownload in avi.
Ik probeerde gisteren via mijn externe schijf "één van de gedownloade programma's te bekijken.
Maar dit lukt niet.

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Mijn externe schijf zegt dat hij het formaat niet herkend.

Dit is niet mogelijk want ik bekijk altijd in avi formaat met mijn externe schijf.
Antwoord
Het kan zijn dat het door GemistDownloader-gegenereerde videobestand net niet voldoet aan de eisen die je tv stelt aan een .avi-bestand. Om welk merk/type gaat het?
Antwoord
(10 November 2014, 15:58)Webmaster schreef: Het kan zijn dat het door GemistDownloader-gegenereerde videobestand net niet voldoet aan de eisen die je tv stelt aan een .avi-bestand. Om welk merk/type gaat het?

hoi, bedankt voor je snelle reactie.
Het gekke is dat als ik bv Geer en Goor opneem op een DVD kan ik het zonder probleem afspelen op mijn TV.

Ik download op mijn harde schijf en deze sluit ik dan aan op mijn televisie via een smart media box.

Mijn externe schijf is een WD
Mijn Smart media box (HD Media Player) een Philips.
Mijn TV is een LG 50 (type weet ik niet)
Ik weet dat ik met deze tv bepaalde dingen niet kan doen, daarom heb ik de aankoop gedaan van een smart media box.

Het is heel gek omdat ik altijd alles met avi afspeel en dit lukt nu niet.
Wat ook gek is, ik heb dit weekend gedownload en dat lukt nu ook niet meer met GemistDownloader, ik krijg steeds te lezen "upload mislukt) Zelfs de programma's die ik al heb gedownload kan ik niet meer downloaden.

Ik weet niet hoe dit komt, ik heb volgend mij niks verkeerd gedaan, tenminste dat denk ik toch.

alvast bedankt!!!
Antwoord
(10 November 2014, 16:28)danaresh schreef: Mijn externe schijf is een WD
Mijn Smart media box (HD Media Player) een Philips.
Mijn TV is een LG 50 (type weet ik niet)
Ik weet dat ik met deze tv bepaalde dingen niet kan doen, daarom heb ik de aankoop gedaan van een smart media box.

Je Philips HD Media Player kan goed overweg met H.264, XViD en DivX. Probeer eens te downloaden naar deze formaten, wellicht dat het dan beter gaat.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)