Welkom gast! Registreren
GTST (wordt gezien als betaalde uitzending)
De aflevering GTST van vandaag wordt gezien als een betaalde uitzending terwijl dat normaal gesproken alleen is tot de uitzending op TV is. Daarna komt de aflevering vrij. Waarom ziet GemistDownloader het nog steeds als een betaalde uitzending?
Antwoord
Ik heb precies t zelfde probleem. dit is al een aantal weken zo geloof ik. soms doet ie t opeens 30-45 min nadat de aflevering al is vrijgegeven bij RTL wel. Je kan t dus idd meestal niet meteen downloaden nadat de aflevering is vrijgegeven. weet ook niet waarom dat is.
Antwoord
Meteen nadat die betaal-blokkade weg is, lukt inderdaad meestal niet. Maar dat is nu al ruim een uur geleden. Zo lang heb ik nog nooit hoeven wachten.
Antwoord
De Betaal blokkade is meestal weg om 20:55 geloof ik. maar voorheen kon je gewoon direct na de opheffing (om 20:55 dus) downloaden met gemistdownloader. Waarom dat nu niet lukt weet ik ook niet ik heb er ook last van. Misschien heeft RTL iets aangepast aan hun site, de beheerder van Gemistdownloader moet dan kijken of hij zijn Software moet aanpassen of waar het probleem aan ligt.
Antwoord
Dat heeft te maken met het cachen van bepaalde bestanden op serverniveau; hierdoor kan het enige tijd duren voordat de nieuwe gegevens worden opgehaald. Het zou als het goed is weer moeten werken.
Antwoord
Aha daar ligt het dus aan. viel me wel op dat dit een probleem is wat misschien een paar weken geleden pas is begonnen. voorheen had ik hier echt nooit last van.
Antwoord
Uiteindelijk werkte het inderdaad weer. Die van vandaag nog niet maar ik neem aan dat dit ook vanzelf gaat werken.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)