Welkom gast! Registreren
Gemist downloader stopt steeds met downloaden
Ik heb mijn PC opnieuw geinstalleerd met Windows 8.1
Vanaf die tijd heb ik problemen met Gemist downloader.
Gemist downloader stopt steeds met downloaden.
De ene keer bij 10 % dan weer bij 60 dan weer bij 80 %.
Er is geen pijl op te trekken.

Ik probeer het bij Gemist oa Pas Oplichters te downloaden
http://www.kijk.nl/video/yiQcBY9x7MdK
http://www.kijk.nl/video/Jqixrrky1Enc

Ik krijg ze met geen mogelijkheid binnen
Ik gebruik gemist downloader 2.8.1.6
Wie kan mij helpen
Antwoord
Zou je deze instructies kunnen volgen, zodat ik een logboek kan bekijken om te zien waar het mis gaat?
Antwoord
Dank, ik heb je logboek ontvangen. Aan het logboek is niets vreemds te zien, behalve het feit dat het logboek zomaar stopt. Mogelijk wordt het proces (FFMpeg.exe) automatisch gesloten op je computer.
Antwoord
(02 January 2014, 12:28)Webmaster schreef: Dank, ik heb je logboek ontvangen. Aan het logboek is niets vreemds te zien, behalve het feit dat het logboek zomaar stopt. Mogelijk wordt het proces (FFMpeg.exe) automatisch gesloten op je computer.

Oke
Hoe kan ik dat oplossen
Antwoord
Ik heb precies hetzelfde probleem na installatie windows 8.1. Was al bezig antivirus uit te zetten enz. Maar het downloaden stopt gewoon op verschillende momenten. Krijg niets meer compleet binnen. Ik download alles naar .mp3. dit werkt dus ook niet.

Ik zou niet weten hoe ik ffmpeg aan de praat kan houden.
Antwoord
Ik ben terug gegaan naar Windows 7, nu werkt het wel
Antwoord
(08 January 2014, 22:02)Wageningen1911 schreef: Ik ben terug gegaan naar Windows 7, nu werkt het wel

Ik werk zelf ook met Windows 8.1, maar heb geen last van het door jullie beschreven probleem. Vreemd, ik ga het in de gaten houden.
Antwoord
Ik heb van GemistDownloader.exe en ffmpeg.exe de compaible opties aangepast en ingesteld op Windows 7, hierna werkte het wel direct de éérste keer.

Dit heb ik uiteraard onder Windows 8.1 gedaan waar ik ook bovenstaande problemen voor deze wijziging had.

Hoop dat iemand hier wat aan heeft.
Antwoord
Gedaan wat je schrijft.
Maar helaas werkt het niet met windows7

(28 October 2014, 21:55)Dexter145 schreef: Ik heb van GemistDownloader.exe en ffmpeg.exe de compaible opties aangepast en ingesteld op Windows 7, hierna werkte het wel direct de éérste keer.

Dit heb ik uiteraard onder Windows 8.1 gedaan waar ik ook bovenstaande problemen voor deze wijziging had.

Hoop dat iemand hier wat aan heeft.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)