Welkom gast! Registreren
Downloader-plugin IE-11
Vandaag de nieuwste Gemist-downloader en de nieuwste downloader-plugin geïnstalleerd.
De plugin geeft geen icoontjes.
Ik gebruik (sinds vandaag) IE-11.
(12 November 2013, 22:26)Ruud-1947 schreef: Vandaag de nieuwste Gemist-downloader en de nieuwste downloader-plugin geïnstalleerd.
De plugin geeft geen icoontjes.
Ik gebruik (sinds vandaag) IE-11.

Je hebt terecht opgemerkt dat de GemistDownloader-browserplugin momenteel niet werkt in Internet Explorer 11. De oorzaak ligt in de aangescherpte veiligheidsinstellingen voor Internet Explorer. Momenteel is het wachten op de tussenpartij die de browserplugin voor Internet Explorer levert.
Kortom, er wordt aan gewerkt.
Overigens, de functie in IE11 die de plugin blokkeert heet 'Enhanced Protection Mode'. De functie stond standaard uit in IE10. Je kunt handmatig de functie in IE11 uitschakelen door de instructies onder 'workarond' te volgen op deze pagina.
Ik heb de acties van de work-around niet uitgevoerd en toch was de enhanced protection mode bij mij niet aangevinkt.
De plugin werkt nu bij NPO maar niet bij RTL.
Hallo; ik krijg, als ik op bepaalde sites ben, de volgende foutmelding: 'Scanstyles does nothing in webkit/firofox/opera' Weet iemand een oplossing om dit probleem op te lossen. Groet Har
(10 December 2013, 15:16)Harro schreef: Hallo; ik krijg, als ik op bepaalde sites ben, de volgende foutmelding: 'Scanstyles does nothing in webkit/firofox/opera' Weet iemand een oplossing om dit probleem op te lossen. Groet Har

In hoeverre heeft dit met de GemistDownloader-plugin te maken; gaat dit over Internet Explorer i.c.m. de GemistDownloader-plugin?

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)