Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.03 bèta  - uitzending gemist slechte kwaliteit
haloha nu klinkt de titel vrij drastisch maar moet er wat neerzetten toch Smilie.
nu heb ik wel met 1 serie wat problemen met de kwaliteit, nu is het op uitzending gemist ook niet zo best, maar in wat formaat ik het ook opsla, de kwaliteit is echt niet om aan te zien. moet er nog 1 proberen die h.264.

gaat voornamelijk om deze link
http://www.uitzendinggemist.nl/afleverin...gen?page=4

de rest gaat wel op zich maar vooral op dat filmpje kan je de gezichten niet eens meer normaal zien als ik het download.

nu heb ik verder 0,0 verstand van videoconversies enzo dus mss moet ik 1 bepaalde extensie pakken en handmatig beter instellen, maar zal daar dan even hulp bij moeten hebben haha.

graag wat advies dus hierover Smilie

verder een top programma, werkt super, alleen wel wat mislukte downloads (laatste minuutje vaak wat je dan mist) en dan gebeurd eigenlijk alleen als je het iin de wachtrij hebt
Antwoord
(03 October 2013, 0:03)staler schreef: maar in wat formaat ik het ook opsla, de kwaliteit is echt niet om aan te zien. moet er nog 1 proberen die h.264.

gaat voornamelijk om deze link
http://www.uitzendinggemist.nl/afleverin...gen?page=4

de rest gaat wel op zich maar vooral op dat filmpje kan je de gezichten niet eens meer normaal zien als ik het download.
De video die je probeert te downloaden is maarliefst zeven jaar oud. De manier waarop de NPO toen video's aanbood op Uitzending Gemist is inmiddels verouderd. Daardoor kunnen dit soort problemen optreden.
Gek genoeg treedt dit probleem niet op in de laatste stabiele versie (2.7.0.4), maar wel in de laatste bètaversie. Ik zal kijken of ik het kan verhelpen.

(03 October 2013, 0:03)staler schreef: verder een top programma, werkt super, alleen wel wat mislukte downloads (laatste minuutje vaak wat je dan mist) en dan gebeurd eigenlijk alleen als je het iin de wachtrij hebt

Geldt dit ook voor de laatste bètaversie?
Antwoord
thnx voor de snelle reactie.

(03 October 2013, 9:30)Webmaster schreef:
(03 October 2013, 0:03)staler schreef: verder een top programma, werkt super, alleen wel wat mislukte downloads (laatste minuutje vaak wat je dan mist) en dan gebeurd eigenlijk alleen als je het iin de wachtrij hebt

Geldt dit ook voor de laatste bètaversie?

nu je het zegt dat is met die laatste beta niet meer voorgekomen.

wat betreft die video, klopt is al heel oud, maatje van mij wachtte op de dvd ervan, is er nooit gekomen dus vroeg of ik de afleveringen voor hem op dvd kon zetten.
het bewuste filmpje kreeg ik niet helemaal binnen met de stabiele versie, wel met de beta, alleen is de kwaliteit erg slecht dan.

hoopte dat de ncrv zowiezo de uitzendingen nog eens zou uitzenden en dan in goede kwaliteit aan zou bieden, maar ook dat is er niet van gekomen, zonde was een leuke en vooral mooie serie.

nogmaals bedankt voor je snelle reactie, zal dan het nog eens proberen met de stabiele versie Smilie
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)