Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.0.7 bèta  - Foutboodschap van .NET framework (vervolg)
Tijdens installeren en gebruiken van de laatste ß-versie krijg ik de volgende foutboodschap van het .NET Framework:

"Kan ingangangspunt met de naam SetWindowThemeAttribute niet vinden in DLL uxtheme.dll"

Ik vind ook geen plugin voor Internet Explorer 8 en heb geen download mogelijkheid meer voor de ondertitels. Ik werk nog steeds met XP home, SP3.

Ik heb ook nog wel een paar kanttekeningen over de nieuwste release, maar eerst: wat kan ik doen om de foutconditie op te heffen?
Antwoord
(02 May 2013, 13:54)RAVENNEW schreef: krijg ik de volgende foutboodschap van het .NET Framework:
"Kan ingangangspunt met de naam SetWindowThemeAttribute niet vinden in DLL uxtheme.dll"
Dit is een bekende foutmelding voor XP. Je kunt gewoon op doorgaan klikken om door te gaan, alles werkt nog hetzelfde. In de volgende versie is het opgelost.
Antwoord
(02 May 2013, 14:30)Webmaster schreef:
(02 May 2013, 13:54)RAVENNEW schreef: krijg ik de volgende foutboodschap van het .NET Framework:
Dit is een bekende foutmelding voor XP. Je kunt gewoon op doorgaan klikken om door te gaan, alles werkt nog hetzelfde. In de volgende versie is het opgelost.

Dank voor het prompte antwoord. Natuurlijk was ik al doorgegaan en weet nu dat er aan gewerkt wordt. Maar geldt dat ook voor het ontbreken van die ondertitel-downloadknop en de beloofde Explorer plug-in?
Antwoord
(02 May 2013, 15:19)RAVENNEW schreef: Maar geldt dat ook voor het ontbreken van die ondertitel-downloadknop
Het downloaden van ondertiteling is nu ondergebracht onder het tandwiel-icoon.

(02 May 2013, 15:19)RAVENNEW schreef: en de beloofde Explorer plug-in?
Als je de Internet Explorer-browserplugin bedoelt: die kun je downloaden via deze pagina.
Antwoord
Betreft installatie Gemistdownloader versie 2.8.0.8 bèta
Systeem XP home SP3

Aaah....
Ondanks een beloofde oplossing tijdens installatie dezelfde foutboodschap als vermeld in mijn vorige discussie (2 mei 2013). Kon ik bij versie 2.8.0.7. echter gewoon doorgaan, nu niet meer, want meteen een error report met signatuur:
EventType: clr20r3 P1: gemistdownloader.exe P2: 2.8.0.2 P3: 5193ac7e P4: gemistdownloader P5: 2.8.0.2 P6: 5193ac7e P7: 289e P8: 1b P9: system.entrypointnotfound.

Gevraagd werd om dat errorreport te versturen, maar het was mij niet duidelijk waar die dan naar toe zou gaan: naar jullie of naar Microsoft?
Hebben jullie dat report nodig?
Antwoord
Je hebt gelijk, vreemd genoeg is de fout teruggekeerd. Ik ga mijn best doen dit zo snel mogelijk weer op te lossen.
Antwoord
Als je de laatste versie opnieuw downloadt, is het probleem dan verholpen?

(overigens, nog ter info: die foutrapporten worden naar Microsoft gestuurd, maar daar wordt in de praktijk niets mee gedaan.)
Antwoord
(15 May 2013, 23:04)Webmaster schreef: Als je de laatste versie opnieuw downloadt, is het probleem dan verholpen?

(overigens, nog ter info: die foutrapporten worden naar Microsoft gestuurd, maar daar wordt in de praktijk niets mee gedaan.)

Wow, wat een snelle respons
Helaas...
De installatie verloopt nu perfekt. Instellingen aangepast, URL van Uitzending Gemist ingevoerd, nog allemaal OK. Start downloaden: foutboodschap
"Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden in de toepassing. Als u op Doorgaan klikt, wordt deze fout genegeerd en gaat de toepassing verder. Als u op Afsluiten klikt, wordt de toepassing onmiddellijk afgesloten.
De juiste URL kon niet achterhaald worden."
Met het klikken op Doorgaan gebeurt er vervolgens niets.

(Overigens was dat ook de reden dat ik niets verstuurd heb, ik ben wantrouwend in die dingen. Maar met dat errorreport wordt sterk de indruk gewekt dat Gemistdownloader om het report vraagt).
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)