Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.0.7 bèta  - SBS6, NET5 en Veronica nu ook mogelijk
Ik kwam er net achter dat ik ook URL's van kijk.nl kan invoeren. Dit werkt perfect. Dus nu is het ook mogelijk om afleveringen van SBS6, NET5 en Veronica te kijken. Het lijkt niet uit te maken wat je in het hoofdscherm kiest; Uitzending Gemist, RTL XL en Nickelodeon werken allemaal. Misschien dat dat dan ook expliciet in het programma gemeld kan worden. Of een kijk.nl icoontje zodat gebruikers weten dat het mogelijk is.
Antwoord
IK woon in Spanje en hier werkt kijk.nl niet. Ik krijg de melding dat de video er niet is en dat ik later maar weer eens moet proberen. Ik heb dit al meerdere malen mogen aanschouwen en weet zo ondertussen dat de video voor buitenlandse kijkers geblokkeerd wordt.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(30 April 2013, 8:18)penthe schreef: IK woon in Spanje en hier werkt kijk.nl niet. Ik krijg de melding dat de video er niet is en dat ik later maar weer eens moet proberen. Ik heb dit al meerdere malen mogen aanschouwen en weet zo ondertussen dat de video voor buitenlandse kijkers geblokkeerd wordt.

Probleem kan je oplossen door gebruik te maken van een Nederlandse VPN verbinding, hierdoor krijg je een Nederlands IP adres.
Er zijn diverse providers die deze services bieden voor een bedrag tussen de 5 a 10 euro per maand.
De meesten bieden voor diverse landen de services aan waardoor je ook buitenlandse stream die geblokkeerd zijn kan bekijken.
Meestal bied de VPN provider een simpel programmaathe aan waarmee je simpel op het moment dat jij dat wenst gebruik kan maken van je VPN services. Je kiest dan het land waarmee je je VPN verbinding wilt maken en een paar seconden later heb je een IP adres van dat land.
Ik maak op dit moment zelf gebruik van overplay (www.overplay.net) maar er zijn nog vele andere.
Ik gebruik de VPN ook om ongestoort live vlaamse tv te kijken via WeePeeTV zo omzeil ik de geoblok
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)