Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.8  - Einde ondersteuning NPO Start?
Ook ik heb hetzelfde probleem. Mes op tafel van gisteren en een oude aflevering van Ik Vertrek geprobeerd met Gemist Downloader en met een andere tool. bij beiden krijg ik nu deze url:

https://content.omroep.nl/streams/doeg/m...moving.m4v

Geen idee wat dit nu weer is. Misschien kan de ontwikkelaar van GemistDownloader er naar kijken. 

Met KIJK heb ik bij sommige programma's "niet te downloaden wegens DRM" melding.
Ik krijg het gevoel dat er in omroepland iets gaande is om programma's downloaden te blokken
(28 February 2019, 3:18)Legion schreef: Daar voeg je gewoon de link in op de website en dan wordt er een download gegenereerd. Let wel even op de juiste instellingen die je wil hebben.

Ik heb het in alle variaties geprobeerd,   maar ik blijf op hetzelfde uitkomen.   De gegenereerde link verwijst naar dezelfde scene die we inmiddels uit ons hoofd kennen.

Het is overigens interessant om even te kijken naar de data waarop deze scenes zijn toegevoegd.  Bijna allemaal vandaag. (zie fotobestand)

Bijlagen Miniatuurweergaven

(28 February 2019, 3:29)Arie schreef: Ik heb het in alle variaties geprobeerd,   maar ik blijf op hetzelfde uitkomen.   De gegenereerde link verwijst naar dezelfde scene die we inmiddels uit ons hoofd kennen.

Het is overigens interessant om even te kijken naar de data waarop deze scenes zijn toegevoegd.  Bijna allemaal vandaag. (zie fotobestand)

Ik heb net voor de tweede keer Binnenstebuiten gedownload via die site. Dus het moet wel werken. Ik heb de setting op hoge kwaliteit staan.
(28 February 2019, 3:37)Legion schreef: Ik heb net voor de tweede keer Binnenstebuiten gedownload via die site. Dus het moet wel werken. Ik heb de setting op hoge kwaliteit staan.

En met welk programma heb je het geprobeerd?    Ik heb het met andere tijden en Jinek geprobeerd.
(28 February 2019, 3:37)Legion schreef: Ik heb net voor de tweede keer Binnenstebuiten gedownload via die site. Dus het moet wel werken. Ik heb de setting op hoge kwaliteit staan.

Ah, ik zie net dat ik beter moet kijken......   Je had het wel gemeld.    Verkeerde bril op denk ik.....
Maar ook met Binnenstebuiten krijg ik hetzelfde probleem. Snap er niks van !
Jinek deed inderdaad hetzelfde bij mij als gemistdownloader. Andere tijden daarintegen kon ik wel downloaden. Ik heb hiervoor internet explorer gebruikt. Wie weet helpt dat je uit de brand.
(28 February 2019, 3:50)Legion schreef: Jinek deed inderdaad hetzelfde bij mij als gemistdownloader. Andere tijden daarintegen kon ik wel downloaden. Ik heb hiervoor internet explorer gebruikt. Wie weet helpt dat je uit de brand.

Gebruik ik ook!   Had overigens ook nog een andere browser geprobeerd.
Misschien een domme vraag,   maar heb je de programma's ook gecontroleerd dat het niet toch weer hetzelfde filmpje is?
Het blijft een rare materie allemaal.    Het houdt ons in elk geval van de straat (en uit bed....)
(28 February 2019, 3:57)Arie schreef: Gebruik ik ook!   Had overigens ook nog een andere browser geprobeerd.
Misschien een domme vraag,   maar heb je de programma's ook gecontroleerd dat het niet toch weer hetzelfde filmpje is?
Het blijft een rare materie allemaal.    Het houdt ons in elk geval van de straat (en uit bed....)

Ja ik heb andere tijden gewoon kunnen afspelen. Het bestandsgrootte was weer normaal ook. Ik krijg helaas geen printscreen geupload hier. Anders liet ik het je zien.
(28 February 2019, 4:01)Legion schreef: Ja ik heb andere tijden gewoon kunnen afspelen. Het bestandsgrootte was weer normaal ook. Ik krijg helaas geen printscreen geupload hier. Anders liet ik het je zien.

Ik houd het er voorlopg op,  dat er weer eens iemand heeft zitten spelen bij de NPO.   We zien het morgen wel weer.  Weltrusten!
Het gaat hier nog steeds niet goed. Nu wordt zelfs dat korte filmpje niet gedownload maar geeft gemistdownloader de melding: onbekende fout

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)