Welkom gast! Registreren
Download niet compleet
#1
Ik vind gemistdownloader een goed programma. Er is wel een probleem. Gisteren heb ik geprobeerd een programma te downloaden en na 54% vond het programma de download compleet. Vandaag was het downloaden voltooid, maar de voortgang geeft 74% aan en de balk is helemaal groen. Enig idee?
Antwoord
#2
Beste,
Installeer GemistDownloader opnieuw via HelpdeskWeb.nl/GemistDownloader. Het probleem zou daarna verholpen moeten zijn.

Webmaster
Antwoord
#3
Ik heb hetzelfde probleem, de download is niet compleet.
Onder de volle voortgangsbalk staat : Voortgang 24%, de melding Downloadproces voltooid verschijnt.
Ik heb het programma opnieuw geïnstalleerd zonder succes!
Wat kan ik nog doen?
jabewa
Antwoord
#4
(02 February 2010, 15:12)jabewa schreef: Ik heb hetzelfde probleem, de download is niet compleet.
Onder de volle voortgangsbalk staat : Voortgang 24%, de melding Downloadproces voltooid verschijnt.

Heb je gekeken of de video wel helemaal binnengehaald is? Misschien is het dan een klein schakelfoutje in de software, kortom: laat het weten!
Antwoord
#5
De video is niet volledig binnengekomen. Het downloaden start normaal, geeft dan ineens aan dat de download compleet is ondanks de vermelding voortgang 27 %.
Het gedeelte dat is binnengekomen is van goede kwaliteit.
jabewa
Antwoord
#6
Het lijkt er dan toch sterk op dat de verbinding met het internet wordt verbroken. Het zou ook nog kunnen dat Norton tegenwerkt, maar dat geldt natuurlijk alleen als je Norton hebt.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)