Welkom gast! Registreren
mijn webcam
hallo
ik heb een asus eepc 1000H..
hij werkt hartstikke goed,maar sinds een tijdje doet opeens mijn camera(webcam) het niet meer!!!

kan iemand me helpen?? sorry wist ook niet waar ik het anders moet posten!

alvast bedankt...(Y)
Antwoord
Beste Linda,
Ga rechtsonderin de taakbalk opzoek naar "eeePC Tray". Door daar op de rechtermuisknop op te klikken, kun je via het keuzemenu de webcam weer inschakelen.

Mocht het niet lukken, laat het weten Smilie
Groeten, Webmaster
Antwoord
(28 March 2011, 16:41)Webmaster schreef: Beste Linda,
Ga rechtsonderin de taakbalk opzoek naar "eeePC Tray". Door daar op de rechtermuisknop op te klikken, kun je via het keuzemenu de webcam weer inschakelen.

Mocht het niet lukken, laat het weten Smilie
Groeten, Webmaster

hallo
dank je voor de snelle reactie...
dat stond ingeschakeld...maar door wat te kijken en doen,kwam ik vervolgens er op dat er geen stuurprogramma voor is geiinstalleerd?? zou ik dat dan een keer per ongeluk verwijderd hebben ofzo..zou het niet weten...

o ja had per ongeluk jou bericht gepost hahah,sorry,,had op reactie plaatsen geklikt,zonder dat ik getypt had
Antwoord
Beste Linda,
Via deze pagina kun je bij de stuurprogramma's (drivers) van jouw EeePC komen. Wat je ook kunt doen, is een driver zoeken via rechtermuisknop op Deze Computer, Eigenschappen, Apparaatbeheer, rechtermuisknop op webcam, 'Een stuurprogramma voor dit apparaat zoeken'.

Groeten, Webmaster
Antwoord
Beste Linda,
Via deze pagina kun je bij de stuurprogramma's (drivers) van jouw EeePC komen. Wat je ook kunt doen, is een driver zoeken via rechtermuisknop op Deze Computer, Eigenschappen, Apparaatbeheer, rechtermuisknop op webcam, 'Een stuurprogramma voor dit apparaat zoeken'.

Groeten, Webmaster
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)