Welkom gast! Registreren
bluescreen windows vista
Hoi iedereen.ik heb sinds kort een nieuwe pc met windows vista...
Nu heb ik al meerdere keren de foutmelding bluescreen gehad...
Als je dan aan het surfen bent valt de pc op een blauw scherm om opnieuw op te starten,om vervolgens te vragen of windows in veilige modus gestart moet worden...

De pc is al een keer teruggestuurt voor reparatie,en doet het nu nog steeds..het enigste wat er gebeurt is is dat de schij geformatteerd is...maar ja dat kan ik zelf ook wel...

heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waar het aan ligt?

Alvast bedankt

Groetjes jessica =)
Antwoord
(29 December 2009, 17:14)LadyKamelot schreef: Hoi iedereen.ik heb sinds kort een nieuwe pc met windows vista...
Als je dan aan het surfen bent valt de pc op een blauw scherm om opnieuw op te starten,om vervolgens te vragen of windows in veilige modus gestart moet worden...

De pc is al een keer teruggestuurt voor reparatie,en doet het nu nog steeds..het enigste wat er gebeurt is is dat de schij geformatteerd is...maar ja dat kan ik zelf ook wel...

Alvast bedankt

Groetjes jessica =)

Hey Jessica,
Zou je eens de foutcode die je krijgt te zien tijdens het blauwe scherm kunnen opschrijven en hier kunnen posten? Dan kunnen we zien waar het aan ligt =)

Webmaster
Antwoord
(29 December 2009, 23:18)Webmaster schreef:
(29 December 2009, 17:14)LadyKamelot schreef: Hoi iedereen.ik heb sinds kort een nieuwe pc met windows vista...

Alvast bedankt

Groetjes jessica =)

Hey Jessica,
Zou je eens de foutcode die je krijgt te zien tijdens het blauwe scherm kunnen opschrijven en hier kunnen posten? Dan kunnen we zien waar het aan ligt =)

Webmaster

Hoi bedankt alvast voor de snelle reactie...

Ik baal mijn pc heeft vanmiddag weer 4 keer een bluescreen gehad...ik heb systeemherstel gedaan en nu doet ie het weer even...(hoop ik)

Dit is de code 0x80070002

Weet u raad??De pc is een desktop Acer Aspire X1700 met windows vista home premium..

Alvast bedankt en voor iedereen een fijne jaarwisseling..
groetjes jessica
Antwoord
(30 December 2009, 23:01)LadyKamelot schreef: Hoi bedankt alvast voor de snelle reactie...

Ik baal mijn pc heeft vanmiddag weer 4 keer een bluescreen gehad...ik heb systeemherstel gedaan en nu doet ie het weer even...(hoop ik)

Dit is de code 0x80070002

Weet u raad??De pc is een desktop Acer Aspire X1700 met windows vista home premium..

Alvast bedankt en voor iedereen een fijne jaarwisseling..
groetjes jessica
Hey,
Als ik die code op Google intyp, blijkt dat die foutmelding vooral voorkomt bij foute Windows Update-installaties. Je zou kunnen kijken of dit wat uithaalt, maar ik zou dit alleen proberen als het probleem terug komt.

Mocht het probleem terug komen, dan kun je vaak in de logboeken van Windows terugvinden wat er fout ging. Die logboeken kun je openen door de Windows-toets en de R-toets samen in te drukken, en in het venster dat verschijnt ('Uitvoeren') de code eventvwr.msc typt. Als je op 'Windows Logboeken' klikt, en vervolgens 'Systeem' aanklikt, zal er een lijst met aantekeningen verschijnen die je computer automatisch maakt. De rode uitroeptekens geven aan dat er iets fout gaat bij dat punt. Als het probleem terugkomt, post dan die rode punten uit de lijst, dan kunnen we verder helpen ='D Let wel goed op de tijdstippen die erbij staan, je moet immers de fouten hebben die je kreeg rond de tijd dat je dat blauwe scherm zag.

Webmaster
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)