Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - Kijk.nl wel gratis te bekijken maar niet downloaden
Het probleem is nu wel verholpen. Mochten jullie nog gratis te bekijken video's op KIJK vinden die niet werken, dan hoor ik het graag.
Antwoord
(06 July 2018, 22:56)Webmaster schreef: Het probleem is nu wel verholpen. Mochten jullie nog gratis te bekijken video's op KIJK vinden die niet werken, dan hoor ik het graag.

Werkt weer perfect. Bedankt voor je inzet.
Antwoord
(06 July 2018, 22:56)Webmaster schreef: Het probleem is nu wel verholpen. Mochten jullie nog gratis te bekijken video's op KIJK vinden die niet werken, dan hoor ik het graag.

https://www.kijk.nl/veronicatv/thehunter...cacciatore geeft nog steeds "Deze video is enkel tegen betaling beschikbaar, en kan dus niet gedownload worden."
Antwoord
(07 July 2018, 11:09)palmazuko schreef: https://www.kijk.nl/veronicatv/thehunter...cacciatore geeft nog steeds "Deze video is enkel tegen betaling beschikbaar, en kan dus niet gedownload worden."

Dat komt omdat de video ook betaald is, ik krijg de melding Huur deze video te zien. Dit dus geen fout van GemistDownloader.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
Inmiddels zijn alle Utopia afleveringen vanaf 27-06 die niet te downloaden waren ineens wel weer te downloaden, ik heb in de tussentijd zelf niets gewijzigd qua programma/FFMPEG.

<OEPS>
Iets te kort teruggelezen, dit bericht was dus niet meer nodig (kan echter niet verwijderen)
</OEPS>
Antwoord
(07 July 2018, 11:26)penthe schreef: Dat komt omdat de video ook betaald is, ik krijg de melding Huur deze video te zien. Dit dus geen fout van GemistDownloader.

Ik kan de video wel online zien, maar niet downloaden met GemistDownloader.
Antwoord

Bedankt, kon Lachen om Home Video's niet meer downloaden nu inmiddels wel weer Dance
Antwoord
(07 July 2018, 17:54)palmazuko schreef: Ik kan de video wel online zien, maar niet downloaden met GemistDownloader.

Wat is hier niet duidelijk aan?

Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
[attachment=345 schreef:penthe pid='8649' dateline='1530984431']
Wat is hier niet duidelijk aan?

Jouw probleem is duidelijk. Maar dat heb ik niet.

Zoals ik zei, ik kan de film wel zien, maar niet downloaden.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord

En dit krijg ik als ik probeer te downloaden
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)