Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - Serverfout: geen geldige TLS-verbinding
downloaden op npo werkt weer gewoon met de nieuwe versie. Maar downloaden van kijk.nl gaat nog steeds niet (probleem: gemistdownloader meldt dat downloaden niet mogelijk is omdat het een betaalde uitzending is. Terwijl die op de site gewoon gratis te bekijken is. Bijvoorbeeld de speelfilm Avatar van afgelopen weekend)
Antwoord
Ja hij werkt!

Bedankt voor het oplossen van het probleem!
Antwoord
Bij mij werkt het ook weer.

Dank en vr gr. Jobadi
Antwoord
(03 July 2018, 0:02)wizzkaz schreef: downloaden op npo werkt weer gewoon met de nieuwe versie. Maar downloaden van kijk.nl gaat nog steeds niet (probleem: gemistdownloader meldt dat downloaden niet mogelijk is omdat het een betaalde uitzending is. Terwijl die op de site gewoon gratis te bekijken is. Bijvoorbeeld de speelfilm Avatar van afgelopen weekend)

Een Speelfilm moet je normaal gezien kopen op DVD of Blu-Ray of online, lijkt me dus logish dat je deze niet zomaar zo kunt downloaden. Dat is dus geen fout van GemistDownloader.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(03 July 2018, 7:34)penthe schreef: Een Speelfilm moet je normaal gezien kopen op DVD of Blu-Ray of online, lijkt me dus logish dat je deze niet zomaar zo kunt downloaden. Dat is dus geen fout van GemistDownloader.

De film is deze week gratis te zien op de site. Speelt probleemloos af. Maar andere programma's van de SBS zenders hebben precies hetzelfde probleem. Dus het heeft niets met de film te maken. Zelfs Utopia is niet te downloaden. Niet dat ik dat zou willen, maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Niets is momenteel te downloaden op Kijk.nl.
Antwoord
(03 July 2018, 14:50)wizzkaz schreef: De film is deze week gratis te zien op de site. Speelt probleemloos af. Maar andere programma's van de SBS zenders hebben precies hetzelfde probleem. Dus het heeft niets met de film te maken. Zelfs Utopia is niet te downloaden. Niet dat ik dat zou willen, maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Niets is momenteel te downloaden op Kijk.nl.

Even getest en inderdaad Utopia is niet te downloaden, krijg een melding over betaalde uitzending maar als ik met andere software kijk ziet ik dat de URLs zijn veranderd bij kijk.nl dit zou dan nog aangepast moeten worden in GemistDownloader.
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
(03 July 2018, 15:15)penthe schreef: Even getest en inderdaad Utopia is niet te downloaden, krijg een melding over betaalde uitzending maar als ik met andere software kijk ziet ik dat de URLs zijn veranderd bij kijk.nl dit zou dan nog aangepast moeten worden in GemistDownloader.

Hopelijk is de webmaster er ook achter. Het probleem op kijk.nl dateert van voor het probleem dat nu opgelost zo
Antwoord
Het KIJK-probleem is een niet-gerelateerd probleem, waar een speciaal topic voor is. Dit topic gaat over de TLS-foutmeldingen.
Antwoord
(03 July 2018, 16:18)Webmaster schreef: Het KIJK-probleem is een niet-gerelateerd probleem, waar een speciaal topic voor is. Dit topic gaat over de TLS-foutmeldingen.

Dat nam ik aan, maar de discussie op dat topic leek een beetje dood te bloeden.
Antwoord
(02 July 2018, 21:07)Webmaster schreef: De nieuwste versie van GemistDownloader verhelpt dit probleem, kunnen jullie dat bevestigen?

Met de nieuwe versie lukt het weer, alleen krijg ik met alle downloads de melding "mislukt" (als ik via lijst met uitzendingen downloaden ga). Ze lijken wel in orde te zijn ondanks de melding.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)