Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - VTM: Downloaden is niet meer mogelijk
(17 March 2018, 16:52)DanielLebbing schreef: Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost want Aflevering 81 van 'Spoed' blijft nog tot 14 april beschikbaar en die zou ik wel graag willen hebben...

Vriendelijke groet, Daniel

Ik kan ze wel sturen maar dan moet je je e-mail geven.
(04 June 2018, 9:37)Carotje schreef: Ik kan ze wel sturen maar dan moet je je e-mail geven.

Vanaf aflevering 1 tot 133 heb ik ze maar vanaf 134 kan ik ze niet meer downloaden :(
(04 June 2018, 14:29)DanielLebbing schreef: Vanaf aflevering 1 tot 133 heb ik ze maar vanaf 134 kan ik ze niet meer downloaden :(

Geef dan je e-mail en dan zal ik je ze sturen
(04 June 2018, 14:43)Carotje schreef: Geef dan je e-mail en dan zal ik je ze sturen

Is er nog een mogelijkheid om van VTM afleveringen te downloaden? Al dan niet met de DRM?
(04 June 2018, 23:42)DanielLebbing schreef: [knip]

Hopelijk is 't ook scherpe kwaliteit Smilie
(29 May 2018, 22:09)Webmaster schreef: De dag die je wist dat zou komen...

Het lijkt erop dat alle (volledige) VTM-video's enkel in DRM-variant worden aangeboden. Tot gister was er ook nog een DRM-vrije variant, maar die lijkt niet langer beschikbaar. Hier houdt het helaas op voor GemistDownloader

Jammer jammer, maar toch veel genot gehad aan GemistDownloader met VTM, bedankt hiervoor!
Is er toevallig een andere optie om nog video's te downloaden? Of bestaat die niet meer?
(04 June 2018, 9:37)Carotje schreef: Ik kan ze wel sturen maar dan moet je je e-mail geven.

Zou je het misschien zien zitten om voor mij ook wat video's te downloaden en door te sturen? Bij mij lukt het namelijk ook niet meer.  Confused
Het lukt mij niet om video's te downloaden via vtm.be. ieder aanpassing aan de link helpt niet!
Beste Beheerder

wanneer kunnen we terug downloaden van VTM
VTM heeft zijn link aangepast naar Long Form
in het verleden waren het id links die perfect werkte

sinds heden werken de overige id links die nog niet
zijn aangepast naar Long form ook niet meer

helaas  Ehm Ehm Ehm

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 18 gast(en)