Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.9.0.6  - KIJK: Downloaden extreem traag
(29 April 2018, 23:37)Gompy schreef: Inmiddels heb ik Gemistdownloader versie 2.9.0.4 kunnen downloaden uit een nieuwsgroep en die werkt als een tierelier en daarmee heb ik zojuist van SBS6 Bankgiroloterij The Wall opgehaald, en in een mum van tijd.
Het ligt dus aan die nieuwe versie 2.9.0.6 want mijn vorige versie 2.9.0.5 werkt ook perfect.

Zou je mij die versie kunnen sturen misschien? Heb al zitten googlen maar ik kom steeds op deze website terug en dus de nieuwste versie.. Probeer al een week vanalles en heb hem al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar niks helpt. Bij mij gaat het niet eens traag, er wordt gewoon niks gedownload. Ze zijn of heel lang bezig met initialiseren of mislukt. Gelukkig hebben we voor kijk geen limiet van een week, maar begin me toch zorgen te maken dat ze er zometeen af zijn want dat gebeurd ook weleens vaker..
(02 May 2018, 16:51)Chantalle schreef: Zou je mij die versie kunnen sturen misschien? Heb al zitten googlen maar ik kom steeds op deze website terug en dus de nieuwste versie.. Probeer al een week vanalles en heb hem al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar niks helpt. Bij mij gaat het niet eens traag, er wordt gewoon niks gedownload. Ze zijn of heel lang bezig met initialiseren of mislukt. Gelukkig hebben we voor kijk geen limiet van een week, maar begin me toch zorgen te maken dat ze er zometeen af zijn want dat gebeurd ook weleens vaker..

Chantalle als je op onderstaande link klikt dat kun je een zip bestand downloaden.
Daar zit de portable_GemistDownloader_2905 in, dus een portable versie.
Die pak je uit, maak een map aan en en zet daar alles in en start de GemistDownloader.exe
Je hoeft deze niet te installeren.
Klik-> https://www83.zippyshare.com/v/NshIsQzh/file.html
(02 May 2018, 17:48)Gompy schreef: Chantalle als je op onderstaande link klikt dat kun je een zip bestand downloaden.
Die pak je uit, maak een map aan en en zet daar alles in en start de GemistDownloader.exe

Oh geweldig! Hij doet het! Dank je wel!!!
(02 May 2018, 18:31)Chantalle schreef: Oh geweldig! Hij doet het! Dank je wel!!!

Mooi zo
Na een weekje vakantie had ik eigenlijk gehoopt dat het probleem was opgelost maar heb helaas zojuist mogen ervaren dat het niet het geval was.

Is er een manier waarop de oude versie via deze site te downloaden is? Heb nl niet het gevoel dat als ik het bestand van zippyshare download dat ik daar iets extra's bij "krijg" of moeten installeren.
(03 May 2018, 21:34)ffhjansen schreef: Na een weekje vakantie had ik eigenlijk gehoopt dat het probleem was opgelost maar heb helaas zojuist mogen ervaren dat het niet het geval was.

Is er een manier waarop de oude versie via deze site te downloaden is? Heb nl niet het gevoel dat als ik het bestand van zippyshare download dat ik daar iets extra's bij "krijg" of moeten installeren.

Ik merk hetzelfde met video's van New Creation Church; de afgelopen 3 weken waren ze opeens niet meer te downen met de .06 versie.
Met de tip van een andere gebruiker, om de .05 te gebruiken, lukt het downen nu wel Dance
Ben wel een paar dagen kwijt, nu, maar dat is overkomelijk
Windows-Update: Reboot
UNIX-Update Be Root :P Dance
(02 May 2018, 17:48)Gompy schreef: Chantalle als je op onderstaande link klikt dat kun je een zip bestand downloaden.

Het downloaden zonder "rotzooi" is gelukt in InternetExplorer in Chrome leek er nl niks te gebeuren en V2.9.0.5 lijkt het inderdaad te doen bij de SBS downloads.

Is er toevallig nog iemand van de GemistDownloader welke hier naar gaat kijken en zo ja is er extra informatie nodig?

Hoor het graag.

Heb in iedergeval geleerd dat ik mijn oude versies niet zomaar moet verwijderen  :/
(05 May 2018, 21:00)ffhjansen schreef: Heb in iedergeval geleerd dat ik mijn oude versies niet zomaar moet verwijderen  :/

Ik hou altijd graag een paar oudere installatieversies als backup, maar had daar het probleem nu niet in gezien....
Windows-Update: Reboot
UNIX-Update Be Root :P Dance
(29 April 2018, 23:37)Gompy schreef: Inmiddels heb ik Gemistdownloader versie 2.9.0.4 kunnen downloaden uit een nieuwsgroep en die werkt als een tierelier en daarmee heb ik zojuist van SBS6 Bankgiroloterij The Wall opgehaald, en in een mum van tijd.
Het ligt dus aan die nieuwe versie 2.9.0.6 want mijn vorige versie 2.9.0.5 werkt ook perfect.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb nu versie 2.9.0.5 opnieuw geïnstalleerd en het downloaden van SBS programma's lukt nu wel.

Kunnen jullie dit oplossen?
Dit lijkt te zijn veroorzaakt door een nieuwere versie van FFmpeg, waar GemistDownloader gebruik van maakt. Voor de volgende versie is dit hopelijk verholpen.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)