Welkom gast! Registreren
GemistDownloader 2.8.1.08  - VTM: Downloaden is niet meer mogelijk
Momenteel nieuwe beveiliging op website VTM.
Ik krijg volgende melding in GemistDownloader: Deze video is beveiligd met DRM, en om die reden niet downloadbaar. :/
Ik heb de foutmelding aangepast, er lijkt een probleem te zijn met het aanmelden bij VTM. Ik werk aan een oplossing, zodra er nieuws is meld ik het hier.
(15 March 2018, 22:38)Webmaster schreef: Ik heb de foutmelding aangepast, er lijkt een probleem te zijn met het aanmelden bij VTM. Ik werk aan een oplossing, zodra er nieuws is meld ik het hier.

Beste webmaster,

Hartelijk dank voor het snelle handelen Dance Angel
Ik krijg steeds volgende melding in GemistDownloader: 
Er is een accountprobleem met VTM, probeer later opnieuw.
(16 March 2018, 19:17)chrisken schreef: Ik krijg steeds volgende melding in GemistDownloader: 
Er is een accountprobleem met VTM, probeer later opnieuw.

ik ook, zowel op Q2 als op VTM
zie screenshot

Bijlagen Miniatuurweergaven

Hetzelfde hier
(16 March 2018, 0:22)Seadevil schreef: Beste webmaster,

Hartelijk dank voor het snelle handelen Dance Angel

Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost want Aflevering 81 van 'Spoed' blijft nog tot 14 april beschikbaar en die zou ik wel graag willen hebben...

Vriendelijke groet, Daniel
Ik kan ook niks downloaden van VTM. Ik zou graag Beste Kijkers downloaden maar dat gaat nu niet :-(
(15 March 2018, 22:38)Webmaster schreef: Ik heb de foutmelding aangepast, er lijkt een probleem te zijn met het aanmelden bij VTM. Ik werk aan een oplossing, zodra er nieuws is meld ik het hier.

Beste Webmaster,

Kan je ook werken aan een oplossing van het SBS programma Kevin Can Wait? Daarbij krijg ik ook de melding DRM beveiligd.
Hier ook :(

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)