Welkom gast! Registreren
Functie toetsen
#1
Hallo

Mijn functie toetsen F1 t/m F12 werken niet in combinatie met de FN toets, normaal hebben de F1 t/m F12 een aparte functie bij het niet in combinatie van de FN toets.

Is dit een hardware fout, bij computers hebben deze toetsen een dubbele functie.
Antwoord
#2
(14 February 2018, 16:55)weetj000 schreef: Hallo

Mijn functie toetsen F1 t/m F12 werken niet in combinatie met de FN toets, normaal hebben de F1 t/m F12 een aparte functie bij het niet in combinatie van de FN toets.

Is dit een hardware fout, bij computers hebben deze toetsen een dubbele functie.

Werken ze wel andersom?

Sommige merken geven een dubbele functionaliteit aan de F1 t/m F12 toetsen. Die toetsen kan je dan met en zonder de FN toets gebruiken.
Antwoord
#3
Hallo Sjaakkie1989
Nee omgekeerd werken de toetsen ook niet, ze hebben maar een functie en dat is de functie die bovenaan de toets staan vermeld, normaal moet je om deze functie te benutten de kombinatie met de FN toets, maak je geen gebruik van de FN toets dan moet je de functie verkrijgen die onder die toets zit, b.v.b. bij het opstarten van de computer en je druk op de F2 toets kom je meestal in de BIOS terecht van de computer of misschien bij de F12 toets, dit is afhankelijk van de fabrikant.
Mijn computer (laptop) is een LENOVO ideapad 310
Antwoord
#4
(18 February 2018, 13:56)weetj000 schreef: Hallo Sjaakkie1989
Nee omgekeerd werken de toetsen ook niet, ze hebben maar een functie en dat is de functie die bovenaan de toets staan vermeld, normaal moet je om deze functie te benutten de kombinatie met de FN toets, maak je geen gebruik van de FN toets dan moet je de functie verkrijgen die onder die toets zit, b.v.b. bij het opstarten van de computer en je druk op de F2 toets kom je meestal in de BIOS terecht van de computer of misschien bij de F12 toets, dit is afhankelijk van de fabrikant.
Mijn computer (laptop) is een LENOVO ideapad 310

Eindelijk geef je wat meer informatie, met het eerste bericht kan niemand wat.

Probeer dit eens:

STAP 1:
ZOEK OP JE LAPTOP
"LENOVO SETTINGS" of "LENOVO OPTIES" IETS IN DIE GEEST.
EN OPEN DE SETTINGS
 
STAP 2:
AAN DE LINKERKANT (ZIE FOTO)
SELECT DE "INPUT" OF HOE DAT MOGE HETEN IN NEDERLANDS
 
STAP 3:
DAN ONDER DE FUNCTIE TOETSEN
SELECT F1-F12 INPLAATS VAN HOT-KEYS


   
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord
#5
Hallo Penthe

Bedankt voor je reactie en heb de voorgestelde stappen die jij zegt gevolgd met het resultaat dat de functie toetsen weken zoals ze het behoren te doen.

bedankt groetjes John
Antwoord
#6
Hallo weetj000,

Fijn dat alles werkt, graag gedaan!
Met vriendelijke groet, penthe
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)